Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Santse tarvii retpullia

- - - Updated - - -

Olispa retpullia nyt

- - - Updated - - -

Antautuisin tölkillisestä retpullia.

- - - Updated - - -

Menisin toimiston lattialle makaamaan ja sanoisin et saa ottaa.

- - - Updated - - -

Ei toki koske kaikkia. Santsee koskee.

Jo oli tarkastus, kaksi tuntia sai lekuri ja hoitsu siihen kulumaan. Sit ottivat vielä verikokeet ja siitä tutkivat kaiken mahdollisen. Ilmeisesti terveyteni on heille ykkös prioriteetti. Ja mitäs hemmettiä, näköni on parantunut vuodesta 2011 ja on nykyään täydellinen- olenkohan altistunut jollekkin radioaktiiviselle mömmölle?

Katos, kuvahaulla löyty taas:

BZOFWTVCQAA-1QT.jpg-large.webp

Jo oli tarkastus, kaksi tuntia sai lekuri ja hoitsu siihen kulumaan. Sit ottivat vielä verikokeet ja siitä tutkivat kaiken mahdollisen. Ilmeisesti terveyteni on heille ykkös prioriteetti. Ja mitäs hemmettiä, näköni on parantunut vuodesta 2011 ja on nykyään täydellinen- olenkohan altistunut jollekkin radioaktiiviselle mömmölle?

Ooksä ny sit kaukaa viisas ja läheltä hyvännäköne?

- - - Updated - - -

Omaa tuontantoa, kiitos kiitos...

Ihan kaiken? Kurkkasko ne pimppiinkin. Tirsk* Hihi*

Enkä ihmettele, jos tutkivat vähän normaalia tarkemmin, kun katsoo tuota sun avataria. Ehkä ne etti sitä ebolaa.

Ihan kaiken? Kurkkasko ne pimppiinkin. Tirsk* Hihi*

Ei sentään. Ja herra pervolääkärikin on saanut potkut- nyt ei ketään enää pyydä minua tai muita naispuoleisia ihmisiä ottamaan paitaa ja tissiliivejä pois- kukaan ei enää tuijota paljaita tissejä pitkään ja hartaasti.

- - - Updated - - -

Enkä ihmettele, jos tutkivat vähän normaalia tarkemmin, kun katsoo tuota sun avataria. Ehkä ne etti sitä ebolaa.

Kerran epäilivät minulla jotain trooppista tautia, mutta koska en ollut matkustanut ulkomaille vähään aikaan, niin se siitä sitten.

Sitä on taas tehty koko yö jotain ihan muuta ku nukuttu!

Kyllä mää koitin nukkua vaikka kuinka monta tuntia. Ja miten niin TAAS? Tiäks sä jotain mitä mä entiä? :D

Mä voisin laittaa Sanzelle piristykseksi omakuvan.

Missä missä missä vai oliks se se koira huppu päässä?

Santse tarvii retpullia

- - - Updated - - -

Olispa retpullia nyt

- - - Updated - - -

Antautuisin tölkillisestä retpullia.

- - - Updated - - -

Menisin toimiston lattialle makaamaan ja sanoisin et saa ottaa.

- - - Updated - - -

Ei toki koske kaikkia. Santsee koskee.

Santsi ei tykkää retpullista... Kahvia tässä kai pitäs vaa lisää juua.

Sellanen suolanen sissijuusto sopii hyvin piparin päälle.

Jaha, taas. Mulla on pikku lämpö päällä. Ja vieläkin konttorissa. Talvitakki päällä. Tässä tarkenee hyvin kun ei liiku. Ei viittis veksiin lähteä. Työnantaja varmaan arvostaa. Saan varmaan mitalin. Ja palkankorotuksen.

Ootpas sä söpö :) TuiTui.

No kato tällane mä oon, Porilainen Lattia-Mopsi.

- - - Updated - - -

Jaha, taas. Mulla on pikku lämpö päällä. Ja vieläkin konttorissa. Talvitakki päällä. Tässä tarkenee hyvin kun ei liiku. Ei viittis veksiin lähteä. Työnantaja varmaan arvostaa. Saan varmaan mitalin. Ja palkankorotuksen.

Kyllä nyt kannattaisi ottaa sitä saigulia.
Sen verran palkinnoista, että sairaslomalla ei ainakaan voida kaiketi irtisanoa, joten jos YT:t iskee tänään, vältyt siltä (ehkä).

Back
Ylös Bottom