Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mää koitin nukkua vaikka kuinka monta tuntia. Ja miten niin TAAS? Tiäks sä jotain mitä mä entiä? :D

Tiedän paljonkin! Mm. sen, kuka söi kesävoin.

- - - Updated - - -

Se oli meinaan Ken!

- - - Updated - - -

Ken söi kesävöin.

- - - Updated - - -

!!

Suosin appelsiini-suklaa sekä lime-valkosuklaa -vaihtoehtoja. Sekä myös mustikka-sitruuna

Ja ilmeisesti montaa muutakin. Makua.

Tiedän paljonkin! Mm. sen, kuka söi kesävoin.
Se oli meinaan Ken!

Hahaha, no ei tietenkään ollut. Vaan Kuka, Pavel Kuka.

- - - Updated - - -

Syöminen on kyllä kivaa ja kun kerran syömisen muodostamien kuona-aineiden poistostakin on muodostunut miellyttävä kokemus, mitäpä muuta sitä sairas ihminen tarvitsee.

Pitäis lähtee ostaan ruuveja ja käydä kiinnittään pari hyllyä, mutta kun ei vaan jaksa.

Kahviinkaan ei ollut kotona maitoa. Risteily sekottaa arjen taas viikoks, mitään ei saa aikaseks ja koko arki sekaisin.

- - - Updated - - -

Itseasiassa, tämä kaffi ilman maitoakin on ihan hyvvee. Tulee vaan aina plöräytettyä vaan plöräyttämisen ilosta.

- - - Updated - - -

Nyt alko tekeen mieli hupen porkkanakakkua. Ei tarvi vaan ostaa kun kaikki aineet erikseen, kun te naiset ootte sellasia varkaita. Oli voikin kadonnut jääkaapista, kun juomalasit piti vaan hakea :D Kyllä kiukutti, kun en eilen saanut leivän piälle voita!

Mä en tykkää yhtään ruotsista. En harmistuisi vaikka suomessa toteutettaisiin rkp:lle piilokannattajineenkin holokausti. Ketään yllyttämättä sillä olenhan entinen pasifisti.

Kaikille uhkapelaajille tiedoksi, että Betssonilta saa mobiilissa 20€:n riskittömän vedon Em-karsintoihin, josta vain voittaessa on kierrätettävä voiton osuus.

Ruotsi on persiistä. Johtunee siitä että oon siinä susipaska. Ja se taas johtunee siitä, että se ei ole ikinä kiinnostanut. Sen tarve on niin minimaalista. Tai en tiä, olinkohan ensin paska ja siks se ei kiinnosta. Vai oliko ensin kiinnostus huono ja sen takia oon siinä surkea.

Ymmärrän, että jossain rannikolla se saattaa helpottaa elämää. Mutta näin sisämaassa asuvana, ei sitä kyllä tarvitse juuri koskaan.

Oli itseasiassa aika ylläri, kun jossain vaasan seudulla kävin jokunen vuosi sitten seuraan nappulaliigaa, niin käytännössä jokainen vanhempi kentänreunalla höpötti ruotsiksi.

Männä kesinä painoin asuntoauton alle ja läksin ruottii viikoks emännän kans. Sanoin, että ruotsilla on pärjättävä. Huoltsikalla heitin pientä puhetta ja kyselin, että har du någon peppar idag och vad kostar det.
Heti kysys, että er du från Finland, aksentista tunnisti. Ja yhteinen sävel löyty heti. Muijaa hävetti. Nyrkkipyykillä loppuloma. If you know vad jag menar.

- - - Updated - - -

Itseasiassa olen från pikkuruisesta rantaruotsalaisesta kunnasta. Ei siitä sen enempää. Lukekaa ruotsia.

Männä kesinä painoin asuntoauton alle ja läksin ruottii viikoks emännän kans. Sanoin, että ruotsilla on pärjättävä. Huoltsikalla heitin pientä puhetta ja kyselin, että har du någon peppar idag och vad kostar det.
Heti kysys, että er du från Finland, aksentista tunnisti. Ja yhteinen sävel löyty heti. Muijaa hävetti. Nyrkkipyykillä loppuloma. If you know vad jag menar.

- - - Updated - - -

Itseasiassa olen från pikkuruisesta rantaruotsalaisesta kunnasta. Ei siitä sen enempää. Lukekaa ruotsia.

Maailmassa on vain yksi kieli jolla on todella merkitystä: rakkauden kieli. Aksenteissa on helvetisti eroja.

- - - Updated - - -

seki yks röhnöttäjä

- - - Updated - - -

Tuossa Kontsan jutussa oli kyllä muutakin kähmyä... perustuiko se ihan vapaaehtoisuuteen kun lähdit frouvan kanssa lomalla asuntovaunuilemaan Ruotsiin? Ensi kesänä voisit mennä viikoksi vaikkapa katiskaan sen emännän kanssa. Suolakeksejä ja nötköttiä evääksi. Tai laittaa sen emännän viikoksi katiskaan ja lähteä itse esim oikealle lomalle.

Joskus tukholmassa shoppailemassa, mutta en minä sieltä mitään löydä. Vitun pillireisiruottalaiset.

- - - Updated - - -

Kaiken lisäks ruottis on kylymä. Kyllä vähintään kaks kertaa vuodessa pitää päästä lämpimään.

"Nyt SAMPERI se parvekkeen ovi kii, täällä vetää. Eikä naureta":

prepecheno_dupe_2.webp

Back
Ylös Bottom