Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En jaksakkaan baariin, koska ei sieltä kuitenkaan pillua saa. En jaksa lenkkisaunaankaan, koska siellä on vain alastomia miehiä. #ElämäOnPaskaa

Huomenna kohti Turkua risteilemään! :dance2:

Huomenta. Jännä miten oon heränny näin työttömänä JOKA-AAMU 4-6 aikoihin (poislukien päivät jolloin unirytmit oli päin vittua), sitten kun olisi hommia niin ei miiiillääään ylös.

Lähinnä nyt tarkoitin sitä, että jos jotain pitää paskana, miksi ihmeessä sitä käytetään ?

En itsekään syö kesäkeittoa, koska omassa suussani se aihettaa sellaisen tunnemyrskyn, ettei paremmasta väliä.

Lähinnä nyt tarkoitin sitä, että jos jotain pitää paskana, miksi ihmeessä sitä käytetään ?

En itsekään syö kesäkeittoa, koska omassa suussani se aihettaa sellaisen tunnemyrskyn, ettei paremmasta väliä.

Ihan toimiva sovellus ainakin itellä, hyvin selaa kaikki... välillä bugannut mutta nyt ainakin kun kirjautuneena sisään toimii kaikki että menee viimeisimpään viestiin tms. Paaaljon parempi kuin kännykän omalla selaimella yrittäisi foorumeita nysväillä ja lukea.

Kaikkea pitää kokeilla. Ja kun sen on kerran todennut paskaksi niin ei sitä tarvitse enää uudelleen käyttää.

Tämä on kyllä reipas asenne, mutta todellisuudessa en pystyisi koskaan kokeilemaan jotain aivan kamallaa. Esim. punaisia housuja.

- - - Updated - - -

Ihan toimiva sovellus ainakin itellä, hyvin selaa kaikki... välillä bugannut mutta nyt ainakin kun kirjautuneena sisään toimii kaikki että menee viimeisimpään viestiin tms. Paaaljon parempi kuin kännykän omalla selaimella yrittäisi foorumeita nysväillä ja lukea.

En minä TapaTalkkia haukkunutkaan, vaan lähinnä kyselin, että jos jokin käytössä oleva vekotin on kamala, miksi sitä kamalana pitävä ihminen sitä käyttää. Esim. kortsu.

edit.tuplaupdate

- - - Updated - - -

Hola Senorita, Como Estas?

Kuka teistä kävi yöllä laittamassa erikeeperiä mun nenään? Tää on ihan perseestä, ja penkkaamaan pitäs mennä.
Varmaan sama mulkku, joka hoiteli mun vasemman sieraimen. Illalla aukeaa, viimeistään mavessa.

- - - Updated - - -

Miksei Kustaa Aadolfin päivä oo pyhäpäivä:(

Keksisin itse muutaman muunkin hyvän pyhäpäivän. Esimerkiksi maanantai, tiistai jne.

Back
Ylös Bottom