Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä taidan lähteä melkolailla nyt heti kohta hakeen kotoa vähän säädyllisempää treeniasustetta. Stay-upit, monimutkaiset sukkanauhaliivit, korsetti ja kapteenin hattu, lisäksi kokonaisuuteen kuuluu musta pölyhuisku. Eiku.

Mä tiedän että nää edellä kuvatut skenaariot on aika rajuja ja raflaaviakin, mutta kyllä nää ihan OIKEESTI pistää miettimään vähän arvojärjestystä ja sitä että kannattaisko Perkiömäkeäkin vähän muistaa vaikka se pikkusen maksaiskin.

Niinpä, mistä sitä tietää kuinka hienoja Olawin kaltaisia sankartaruja on jo kerrottu aiemmin, mutta kansanperineen kadotessa ovat eksyneet mustaan aukkoon (tarinat siis).
Nyt olsi tarvetta ehkä Perkiömäen perintöseuralle, joka vaalisi tuollaista kansanperinnettä, joka on todellakin katoamaan päin.

Nykyään ei kenelläkään ole kuutta autoa, kun se on niin epäegolokista ja muuta paskaa. Paskan vitut sanon minä, niillä ei vaan ole tuota Olawin elämäniloa ja intohimoa autoihin.
Sama pätee kyllä harrastuksiin. Nykyään on muodikasta kaikki fitnessfätness-venkoilut ja crossfitit. Mutta kuka siinä tuoksinassa kerkeää juomaan nokipannukahvit nuotiolla samalla (perspillu-)taulua maalaten...kysyn vaan.

- - - Updated - - -

Meidän kylän pojat pelaa Turkua vastaan. t: mahdollisesti tuleva lätkävaimo :D

Mein gott. Se on Raumalainen.

Seuraavassa Parnasso-kulttuurilehden numerossa on kattava juttu postmodernista Underground-taiteestani. Jutussa käsitellään myös tekeillä olevaa oopperaani. Suosittelen lukemaan!

Claccisen tyylin edustajat kirjoittavat tietenkin käsin. Vanhanaikaiset konekirjoituskoneella. Atk:lla kirjoittaminen menee varmaan kategoriaan: tylsät.

- - - Updated - - -

Oletteko muuten ikinä tuumailleet missä maassa nämä meidän tänne atk:lla kirjoitetun höpinät fyysisesti sijaitsevat? Minä olen: en maata pannessa. Mutta muulloin. Esim. Tänään: uimahallin sauna.

Pitkästä aikaa tuli kuunneltua kokonainen albumi ihan ajatuksen kanssa.

Illan musiikkitarjonnasta vastasi Stone Sour albumillaan House of gold & bones-Part 1.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom