Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lounasruokana oli muuten nuivan emännän tavaraakin kuivempaa possun sisäfilettiä. Oli kyllä niin kuivaa, että se melkein imi kostutukseks musta kaiken elinvoiman. Viimesillä voimillani lyllersin takasin huoneeseeni.

Mutta nyt --> lounasta

sitten kaikki kuntoon jumalauta, oon vähän kasannut tässä kiirettä

tuli paha mieli kun muistelin sitä vapaa

Loistavaa. Saako tingattua samaan kauppaan pilotti mallin Ray-Banit? Ei mitään halpoja kopioita!
Tottakai!

Futeri on syömässä mutta mä voin jeesata, se on vaan mielissään. Sehän toivo sillon että se sais pakettiautollisen Scheriproct Neo rasvaa. Sitä siis.
Sopii. Saa myös sen pakettiauton omaksi.

Jos mä voittasin viiskytämiljoonaa niin ostasin Riisseli Rotken Runlopin renkailla. Ja uuden virvelivavan kun nainen saatana katkas sen vanhan viikonloppuna. Siivotessaan.

Jos mä voittaisin 50 miljoonaa ni ostaisin uusimman bemarin mitä suomesta löytyy+ uusimman mersun ja polttaisin molemmat. Lähtisin ajelee pois palopaikalta 67 vuosimallin chevrolet impalalla vetäen hyvin paskaista naurua.

En voi hyvin.

Mikä tilanne? Soititko Nordeaan?

- - - Updated - - -

Jos Heatseeker satut voittamaan, niin hihkaise siitä vaikka täällä, niin panttaan talon ja ostan koko rahalla Bayer Oy:n osakkeita.

Huomaat kyllä mahdollisen voittoni siitä, kun vokot huristelee hd:lla pitkin pohjanmaata 3 daamia kyydissään.

Jos mä voittaisin 50 miljoonaa ni ostaisin uusimman bemarin mitä suomesta löytyy+ uusimman mersun ja polttaisin molemmat. Lähtisin ajelee pois palopaikalta 67 vuosimallin chevrolet impalalla vetäen hyvin paskaista naurua.

Tässä vielä kuva aiheesta:

impala.webp

Liitteet

• impala.webp
    impala.webp
    21,8 KB · Katsottu: 130
Viimeksi muokattu:
Mikä tilanne? Soititko Nordeaan?

Hyvinvointi liittyy toimistossa istumiseen päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen.

En oo soittanu. Itseasiassa nordeasta tuli postia että oma-ohjaaja vaihtunut ja uusi haluaisi tavata. Olisi kyllä keskusteltavaa.

Viime kesänä rullasin useamman tuhannen kilsaa anopin seven fiftyllä. Mutta eihän se mikään beast ole. The Beast. Mutta kustannustehokasta.

Hyvinvointi liittyy toimistossa istumiseen päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen.

En oo soittanu. Itseasiassa nordeasta tuli postia että oma-ohjaaja vaihtunut ja uusi haluaisi tavata. Olisi kyllä keskusteltavaa.

Viime kesänä rullasin useamman tuhannen kilsaa anopin seven fiftyllä. Mutta eihän se mikään beast ole. The Beast. Mutta kustannustehokasta.

Anopin seven-fifty kuulostaa hyvältä!

Beast oli kyllä onnistunut hankinta. Kävin sillä jopa Jalasjärvellä. Ensi kesän suunnitelmissa alustavasti Turku ja siitä kohti Norjaa.

Toi on kyllä todellinen ongelma toi liittämishomma. Äsken mullakin tää vittuili, kun unohdin lisätä hihityksen kuvaan, ja kun yritin korvata uudella, niin se saatana se vanha hihityksetön versio jäi helevetin isona tohon näkyviin. Nythän huomio kiinnittyy hihityksettömään kuvaan, enkä mä sitä tarkottanu. Perkele.

Taidan tehdä ilmiannon kunnan virkamiehelle.

Kyllä ja muista mainita olevasi veronmaksaja. Ja sano sille kyrvällä että se oot kuule sinä joka senkin retaleen palkan maksaan. SINÄ jumalauta.

Miksei maikki tee tähän sellasta nappia kuin whatsapissa. Painais pikavastausta pohjassa, hihittäis siihen, ja sit se tulis foorumille. Ja sois kaikkien kajareissa automaattisesti, ilman erillista play nappia.

Joo, mä sanon sille, että mun ansiosta sääkin saatanan kyrpä saat sen kyrvänhuules siihen leivän päälle. Loppuu se kyykyttäminen, laskuja en maksa, lähetä vaikka kaks.

- - - Updated - - -

Ohohho. Siinä tuli voimasanoja koko loppuvuoden edestä.

- - - Updated - - -

Tästä edespäin mainitaan nimeltä vain: tissit.

Back
Ylös Bottom