Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos ja varmasti viihtyisin näin työttömänä paremmin, sais treenata jne. levätä ja tehdä omia hommia mutta pitäis sitä rahaakin saada. :D

Työ virkistää ja tuo elämään sisältöä... tai nii no riippuu mitä tekee työkseen.

E: Työssäkäyvä pystyy nauttimaan vuosilomista ja vapaa-päivistä, työttömänä niitä on joka päivä :D oon ollut aina kahdenvaiheilla että jos voittaisin miljoonia tekisinkö enää palkkatöitä vai tekisinkö harrastuksesta työn.

Onko Palaveri S-jokelainen anniskeluravintola? Sehän olis kätevä vastata kämmenpuhelimen välityksellä esitettyyn kysymykseen olinpaikastaan. Vähän niinku Hyvinkäällä on/oli Paha Paikka.

On. Ennenvanhaan oli vielä kätevämpää kun palaverin lisäksi oli a-alue nimeltä duuni. Ei tarvinnu välttämättä olla kokoaikaa palaverissa. Se voi pidemmän päälle, datsun, aiheuttaa epäilyksiä.

Lounas:

-150g jauhelihapihvia (naisen kyhäelmä, lähes syömäkelpoista)
-yllättävän hyvää salaattia naisen tekemäksi
-jotain kasviksia, vähän harmaata aluetta
-kiiviKYRS

Illalla, OP's shoulder&arm rape, GENITAL WARNING!!

- - - Updated - - -

Rotke, Ratsuni ja Riisselimersu

Työ virkistää ja tuo elämään sisältöä... tai nii no riippuu mitä tekee työkseen.

E: Työssäkäyvä pystyy nauttimaan vuosilomista ja vapaa-päivistä, työttömänä niitä on joka päivä :D oon ollut aina kahdenvaiheilla että jos voittaisin miljoonia tekisinkö enää palkkatöitä vai tekisinkö harrastuksesta työn.

Joo, no mulla on ollu parintyyppisiä töitä, toinen teki elämästä täyttä helvettiä ja toinen vitutti jokapäivä. Kolmas sitten olikin helvetin mukava :D

Mulla on pari mukavaa visioo mitä tekisin jos voittaisin vaikka lotossa...

Jos mä voittaisin viiskytämiljoonaa niin mä elelisin herroiksi. Sijoittaisin kiinteistöihin.

- - - Updated - - -

Mutta nyt, ulostee. Ja suomen palvelualan rattaat pysyvät pyörivässä, liikkeessä.

Jos mä voittasin viiskytämiljoonaa niin ostasin Riisseli Rotken Runlopin renkailla. Ja uuden virvelivavan kun nainen saatana katkas sen vanhan viikonloppuna. Siivotessaan.

Aika uuskin UL-vapa. Käteisellä jumalauta hankittu suomalaisesta urheiluliikkeestä, ei mistään kasvottomasta ketjumyymälästä. Työlla ansaitulla käteisellä.

- - - Updated - - -

Kyllä se on nainen joka käy armotta vapaan kiinni. Hauki ei voinut sille vavalle mitään, se oli melko laadukas.

Mä ostaisin:

-Johnylle Goldwingin
-vokotille HarleyDavidsonin
-Irmalle Kake Randelinin koko tuotannon
-futherille...oliko siitä mitään puhetta? En muista, no laitetaan jotain sillekin.

Mä ostaisin:

-Johnylle Goldwingin
-futherille...oliko siitä mitään puhetta? En muista, no laitetaan jotain sillekin.

Loistavaa. Saako tingattua samaan kauppaan pilotti mallin Ray-Banit? Ei mitään halpoja kopioita!

- - - Updated - - -

Kai sulla on kotivakuutuksessa se naispykälä ?

Aii se naispykälä.. mites se ny menikään..?

Aii se naispykälä.. mites se ny menikään..?

Mulla oli Ifillä jotenkin siinä samassa, kun oli mainittu, että jos oma koira/nainen rikkoo, ei korvata
Vieraan koiran/naisen rikkoessa korvataan.

Tarkkoja sanamuotoja en muista, mutta jommankumma naisen tai koiran olisi saanut tuosta poistettua pienellä lisämaksulla. En maksanut, kun näyttää ihan hyvältä noinkin.

Mä ostaisin:

-Johnylle Goldwingin

Futeri on syömässä mutta mä voin jeesata, se on vaan mielissään. Sehän toivo sillon että se sais pakettiautollisen Scheriproct Neo rasvaa. Sitä siis.

Mä ostaisin:

-Johnylle Goldwingin

Minä voisin ottaa tukkupakkauksen pukamavynssiä, ja tietenkin levityspaperit siihen vielä kaupanpäälle. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin tulee ulkomaille lähdettyä, onpahan sitten rasvat valmiina.

- - - Updated - - -

Johnyn ehdotus käy myös.

Back
Ylös Bottom