Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hieno kuva. Etunakin asento ja kallistuskulma pistävät autenttisuutta epäilemään, mutta ne on detaljeja ne.

- - - Updated - - -

Alkaakin pikkuhiljaa TYÖpäivä olemaan pulkassa. Muuten päivä on vielä kaukana pulkasta, onhan tänään vielä luvassa kokokehonkuritusta sisältäen ainakin pääpahat Mave, Pena ja Kulmis sekä erinäisiä pienempiä pahoja.

Kukas hemmetti on keksinyt, että heti aamusta alkaa palaveri... Ei, ei, ei... Huomenna jatketaan- heti aamusta, ja jatketaankin koko päivä.

P.s. mulla on avaamaton lidlin maapähkinävoi- purnukka, voin diilaa hyvään hintaan :D

Auttakaa mua jos olette eteviä haku-toiminnon käytössä. Pitäis löytää sellanen thread jossa oli keskustelua tosi-tv sarjoista. En osaa löytää sitä vaikka kuinka etsin

Tuola musiikki/elokuvat takana ainaki on monen moista tvsarja kes kus telua.

- - - Updated - - -

Kävin muuten juuri kakilla. Nyt on Miehen hyvä olla.

- - - Updated - - -

Pohojalaasen Miehen hyvä olo: Mikä ristus on kunei aharista.

- - - Updated - - -

[video=youtube_share;1pbsz_mf9dE]http://youtu.be/1pbsz_mf9dE[/video]

En löytänyt sitä pätkää tähän hätään, mutta muistelisin että tuo on kuultu erään nyrkkeilijän suusta.

Yritin etsiä edellä mainittua pätkää.

Eksyin Vauva.fi keskustelufoorumeille, oli aikamoinen kokemus.

En taida uskaltaa käyttää enään jatkossa interwebiä.

[video=youtube_share;r82GWAFP7Vs]http://youtu.be/r82GWAFP7Vs[/video]

Irman täytyy panna maata. Minäkin ajattelin mennä samoihin puuhihin pikapuolihin.

Mä olen vähän huolestunut tuosta Irman jaksamisesta, hän kun on jo pidempään tässä kärsinyt kroonisesta väsymyksestä. Mitä lie mahtaa tehdä yönsä kun panee: maata.

Huomenta vaan kaikil, tänään ei ollut yhtä aggressiivista virtsaamisentarvetta aamulla, mutta päänsärkyä taas vähän löyty. Eli varma syöpä päässä. Hyvä runi oli kuntit ja cuntit, mun tarttee ruveta etsimään nyt pääsyöpään homeopaattista lääkitystä.

Huomenta vaan toverit!

Itse kävin sitten futerinkin puolesta kusella yöllä, kun kävin kahdesti.Syytän tästä treenipäivän suunnattonta nesteiden nauttimista tai sitten mulla on eturayhassyöpä tai joku muu tällaisen vanhuusiän sairaus.

Maistuuko futeri aamulla suussa kissanpaska ? Jos maistuu, ei hätää, kyseessä ei ole pääsyöpä. Sinusta on tullut unissaryyppääjä.

Back
Ylös Bottom