Nyt tekee, kuntit, mieli kahvia.
Anna Mielin tehdä.
- - - Updated - - -
Ajattelin olla tänään alasti.
Kuin myös itse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tekee, kuntit, mieli kahvia.
Tuollaisesta en kyllä ole kuullutkaan. Kofeiinin (ja Teaiinin) olen kyllä kuullut aiheuttavan moista.
Anna Mielin tehdä.
Kuin myös itse.
Minäkin. Ja panokset kovenee: julkisella paikalla.
Ehkä jopa NAISsiivooja näkee alastoman ruumiini. Jos sattuu parahiksi paikan päälle.
Jokohan tasa-arvon nimissä naisten pukkareissa ja suihkutiloissa on sama määrä miessiivoojia kuin vice versa ?
Minä en juuri noita julkisia suihkutiloja harrasta, mutta miessiivojia en ole nähnyt kertaakaan kun olen suihkutilassa vieraillut. Salin pukkarissa on kyllä joskus huoltomiehiä näkynyt. Ja naissiivooja.
Kävin tohtorin juttusilla. Hän kysyi olenko hankkinut massiiviset lihakseni ihan painoja nostamalla. Refleksinomaisesti meinasin vastata, että "ei, vaan käsitöitä tekemällä ja munkkeja syömällä." Olen ilmiselvästi viettänyt täällä liikaa aikaa.
Ei kai siinä se home ja sammal muuten kasvaisi.Se on tärkeetä hommaa kastella sitä lattiaa, ettei se pääse jumalauta kuivumaan.
Laittakaa kaikki, ketä kiinnostaa (edes vähän) yhteydenottoa Lidlin asiakaspalvelulomakkeella (https://ssl.lidl.fi/fi/2908.htm) ja VAATIKAA maapähkinävoin palauttamista hyllyille.
Itse olen kansalaisvelvollisuuteni täten hoitanut ja lupasivat välittää viestin osto-osastolle.
No niinpä, tässäpä olisi maskulinismi-liikkeelle agenda. Jos kerran naiset siivoavat miesten suihku-ja pukutilat, eikö sitten pitäisi olla myös toisinpäin ?
Korvaa maapähkinävoi vaikkapa 0% sulatejuustolla.
Siis mitä, onko se poistunut? Jumalauta.
Tässä alkaa vähän maistumaan vittu suussa...