Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuollaisesta en kyllä ole kuullutkaan. Kofeiinin (ja Teaiinin) olen kyllä kuullut aiheuttavan moista.

Juu en mäkään, ennen kuin joku hc-ravintoasiantuntija jossain foorumilla heitti että siitä olis varmaan kyse. Harmi etten muista, mistä haposta on kyse. Siitä tulee mulle siis niin huono olo jos tyhjään mahaan juon, etten pysy tolpillani. Kahvista taas ei tule huono olo, vaikka joisin mustana ekana aamulla.

Oonkohan mä nukkunut liikaa, kun näin väsyttää. No kai nuo ilmaiset työt vähän piristää. Ehkä. Sinne siis iltaa viettämään.

Kävin tohtorin juttusilla. Hän kysyi olenko hankkinut massiiviset lihakseni ihan painoja nostamalla. Refleksinomaisesti meinasin vastata, että "ei, vaan käsitöitä tekemällä ja munkkeja syömällä." Olen ilmiselvästi viettänyt täällä liikaa aikaa.

Jokohan tasa-arvon nimissä naisten pukkareissa ja suihkutiloissa on sama määrä miessiivoojia kuin vice versa ?

Minä en juuri noita julkisia suihkutiloja harrasta, mutta miessiivojia en ole nähnyt kertaakaan kun olen suihkutilassa vieraillut. Salin pukkarissa on kyllä joskus huoltomiehiä näkynyt. Ja naissiivooja.

Minä en juuri noita julkisia suihkutiloja harrasta, mutta miessiivojia en ole nähnyt kertaakaan kun olen suihkutilassa vieraillut. Salin pukkarissa on kyllä joskus huoltomiehiä näkynyt. Ja naissiivooja.

No niinpä, tässäpä olisi maskulinismi-liikkeelle agenda. Jos kerran naiset siivoavat miesten suihku-ja pukutilat, eikö sitten pitäisi olla myös toisinpäin ?

Kävin tohtorin juttusilla. Hän kysyi olenko hankkinut massiiviset lihakseni ihan painoja nostamalla. Refleksinomaisesti meinasin vastata, että "ei, vaan käsitöitä tekemällä ja munkkeja syömällä." Olen ilmiselvästi viettänyt täällä liikaa aikaa.

Eli sulla on vielä matkaa, mai frend. Silläpä tohtori ei kuvaillut lihaksiasi etuliitteellä ultra-, eikä hän sanonut sitä caps lockeilla, kas näin: ULTRAMASSIIVISET lihakset.

Mäkään en oo nähny uimahalleissa naisten suihkutiloissa miessiistijöitä, enkä letkuttelijoita. Sen sijaan Miesten puolella kävi hyvin tiuhasti eräs naikkonen, jolla mielikuvitukseni mukaan on patalaput ja se sinipunanen pihvi kätkettynä verkkariasunsa alle, letkulla kastelemassa sitä suihkutilan lattiaa. Se on tärkeetä hommaa kastella sitä lattiaa, ettei se pääse jumalauta kuivumaan.

Nyt käynnistyy eläinkoe V. 2.0.

Juon päivän ensimmäisen kupin kahvia ja toivon, että perse kestää.

Tietokonepöydän äärellä olevasta tuolistani irtosi rengas. Luonto yrittää ilmeisesti kertoa, että laihduta hyvä ihminen.

Laitoin renkaan takaisin paikalleen, pieraisin uhmakkaasti ja nyt voin jatkaa elopainon kerryttämistä.

VilleGallu, peipi+muut isättömät lapset voisivat poistua radiostani ystävällisesti, kiitos.

#vamosalaplaya

No niinpä, tässäpä olisi maskulinismi-liikkeelle agenda. Jos kerran naiset siivoavat miesten suihku-ja pukutilat, eikö sitten pitäisi olla myös toisinpäin ?

Minä vaadin sekasauna- ja suihkutilat tai jatkuvan naissiivoojapäivystyksen miesten sauna, suihku- ja pukeutumistiloihin.

Tässä alkaa vähän maistumaan vittu suussa...

Sen piti kylläkin haista. Mutta, toisaalta, makuaisti on suurelta osin hajuaistimuksen ansiota, joten olkoon niin.

Höhöh.

- - - Updated - - -

Mulla on muuten hirvittävä nälkä. Kahvia ei tee enää mieli. Eikä karkkia.

- - - Updated - - -

FYI

de99d4ffeabd7cb3b7e49a401e744ca0.webp

Back
Ylös Bottom