Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka on offtipicin kovin käsityöihminen? Futher tietysti, mutta tarkoitan nyt sitä kuka suhaa ompelukonetta kuin Ultsis täysperävaunua?
Olisi tarjolla luottamustehtävä ja valuuttaa.

Mä olen kyllä melkoisen kyvykäs kädentaidoiltani, mutta onpelukonetta olen ajanut viimeksi n. vuonna 1992, kun tein antin penaalin, farkkuisen, jossa oli vetoketju.

- - - Updated - - -

Olen muuten juuri nyt pikapalaverissa.

Palautumispäivä.

Sivuhuomiona, Prisman tyttö teki kivasti kanasalaatin kanssa. 90% kanaa, loppu ceasaria. Näytinköhän nälkäseltä... :)

Eikös joku tämän threadin naispuolisista vakio-asiakkaista juuri kerskaillut käsityötaidoillaan tossa muutama sivu takaperin? Ferya? Irma? Ei voi muistaa ei.

Kyllä ne naiset tuppaavat käsityön jalon taidon osaamaan.

Peipiii peipipeipiiiiiiiiiii!!

- - - Updated - - -

Peipin sanomassa ei silti oo mitään vikaa

- - - Updated - - -

jos piisi menee näin: "BEIBI räjäytä mut tässä, BEIBI aamuhämärässä, BEIBI sä et tarvii mitään muuta jos saat suudella mun punaista suuta. BEIBI räjäytä mut tässä, BEIBI sukupuolielämässä, BEIBI mä en tarvii mitään muuta.."

Niin mulle tulee mielikuva vanhanliiton levysepästä joka raskaan yövuoron jälkeen menee pienen palkan ansainneena lomautuslappu kädessä aamuhämärässä kotiin. Porstuassa odottaa Elli haloo joka polvilteen räjäyttää sepän. Siinä aamuhämärässä. Eikä seppä tarvii mitään muuta.

Tottakai sepän tarttee myös riipasta kova känni, jos lappu on tullut kouraan. Siinä jää kyllä huulihölkät kakkoseksi.

PerussuomalaisenA?

- - - Updated - - -

veikkaus, giffit ja iltatyttö tsekattu. Teoriassa työt vois alkaa.

- - - Updated - - -

kamala rotko muuten

- - - Updated - - -

Jos näkyis pelkkä puonreikä lakanan alta niin vois tikulla koettaa.

- - - Updated - - -

Pahoitteluni jos oot joku punttimimmi. Mut oon luono mielikuvan punttimimmeistä laatulihana. Ja sen aattelin pitää.

Akuuttiin ripuliin - Precosa

Se maksetuista mainoksista. Huomenta vaan kaikille. Haluaisin kertoa teille nyt aamustani:

05:01 - Hirvittävä kusihätä, ponkaisin ylös ja kipitin vessaan, odotin 30 sekuntia aamuheijarin laskeutumista, ei onnistunut, joten akrobaattinen aamuyön varttipissa
05:17 - Lasi vettä naamioon ja takaisin sänkyyn
06:32 - Heräsin taas, herätysaika T mainus eit minits, puhelin käteen, kikkeli toiseen
06:40 - Heräsin taas, tällä kertaa Red Hot Chili Peppersin Road Trippin -biisin säveliin, joka on kämmenpuhelimeni herätyskelloon asetettu ääneksi
06:45 - Tyhjennys, henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät toimenpiteet
06:50 - Ns. vitulliseen akuuttiin päänsärkyyn Ibumax 400mg veden kera --> Pukeutuminen --> aluskalsarit, sukat, farmarit, tee-paita,
06:51 - Kuppi kahvia, kaurasydän oivariinilla ja saunapalvikinkulla, ananasKYRSsi
07:10 - Hammaspyykki
07:13 - Kenkät, fliitstakki ja -takki: nahkainen
07:15 - Auto tallista, sisälämpötila n. 19 astetta.
07:30 - Sisätyöpaikalla

jne...

Joten, hyvää huomenta vaan. Ei särje enää päätä. Ps. ei enempää kahvia tänään. Huomenna jätetään aamusumpitkin väliin. Ehkä. Juuvittu.

edit. Aika-akselin tarkennusta. Ei ollut siis virhe, vaan testi, huomaako kukaan...

Hyvä futeri!, Nin se kahvittomuus valtaa maailmaa.
Ei hitto, meillä on minuutilleen sama herätysaika. Tosin en aivan usko tuosta 6:51 eteenpäin aikatauluasi...

- - - Updated - - -

Itse taisin käydä kusella tosin jo 4:n aikaan.

"Huomenta vaan!", sano naali kasan paskaa nähdessään.

Ehetyshoito on käynnistynyt mitä mainioimmin.

Pakki ei kiukuttele, mutta on syytä välttää yletöntä kahvin lipitystä silti.

Pakko varmaankin nauttia kuppi kumminkin kohtapuolin,että ei tule liian raju startti elämäntapamuutokselle.

Kannattaa koittaa vaikka teetä vieroitusoireisiin.
Tosin "kunnon kahvi", eli tummapaahtoinen on huomattavasti vatsaystävällisempää, kuin perus-kuravesi.

Back
Ylös Bottom