Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

0aba30ccb12bb54ffd279a0beff1c276.webp

Vatsa prakaa pahemman kerran, perkele!

Helpottaiskohan, jos aloittasin Vitaepro:n käytön sekä kuuntelisin sitä helvetillistä mainosta vaikka juutuubista jatkuvasti uudelleen ja uudelleen.

#peräaukonkutinaonsairaus.

Vatsa prakaa pahemman kerran, perkele!

Helpottaiskohan, jos aloittasin Vitaepro:n käytön sekä kuuntelisin sitä helvetillistä mainosta vaikka juutuubista jatkuvasti uudelleen ja uudelleen.

#peräaukonkutinaonsairaus.

Peräaukon kutinaan AC3 Comfort, tai Sheriprotect Neo.

Vitaepro akuuttiin liikarahaisuuteen ja tuotteen mainoksen suomalainen versio viimeiseksi naulaksi arkkuun ihmiselle, joka yrittää omin käsin autuaammille munkkimaille.

Lääkkeet määräsi lääk.tiet.toht. futhermucker, ei väitellyt.

- - - Updated - - -

Sexy biker chick on jo valmiiksi asennossa, kuvakulma paljastaa. Onkohan hänelle käynyt samoin, kuten Harrison Fordille ja muille takaa-ajetuille?

Peräpukamien hankkimisessa auttaa seuraavien tuotteiden liiallinen käyttö lyhyen ajan sisällä:

- nikotiini
- alkoholi
- rasvainen ruoka

Kaveri kertoi. Mielellään ulkomailla kuulemma.

Pyykinpesukone prakaa. HELVETTAN!

Nyt saan syyn pohtia ostaa tilalle kuivaava kone. Ärsyttää tuo pyykkien raijaus eestaas ympäri kämppää.

Mitä helvettiä mä sitten juon? :wtf:
Viinan juontikaan näin siesta-aikaan ei varmaankaan ole kauhean hyväksyttävää.

Itse suosin tuota helposti hanasta saatavilla olevaa kloorilla puhdistettua nestettä.
Toisinaan kun on kylmä, maistuu kuppi vihreää teetä tai hunajavettä.

Vähän sellainen kutina (ei peräaukossa), että tuo viina ei sen parempi vaihtoehto ole noin vatsahaavan esiasteiselle.

- - - Updated - - -

Peräpukamien hankkimisessa auttaa seuraavien tuotteiden liiallinen käyttö lyhyen ajan sisällä:

- nikotiini
- alkoholi
- rasvainen ruoka

Kaveri kertoi. Mielellään ulkomailla kuulemma.

Tai sitten ulkomailla vietetty aika sisälsi vain vähäisissä määrin istumista, eikä tuoli ollut päivittäisenä tulppana poikien ulosmarssille...just guessing.

Haloo Helsinki, mitä kuuluu!?

Jokainen on jossakin hyvä ja nyt löyty urheilulaji, jossa olen lyömätön.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No siiit. Joo 8 h kyllä normisti riittää. Nyt vaan ei ollut menoja minnekkään, niin sai kerrankin kölliä.

Jos imasis pihisevää sumppia. Tiedättekö sen näyn, kun siinä pinnassa näkyy häilyvästi rasvaa. Sillon aina himot herää ja tekee mieli imasta oikein kunnolla!

- - - Updated - - -

Niin ja nyt oikein kevytmaitoa. Luomua. Se tekee asiasta erittäin nautinnollisen.

- - - Updated - - -

Haloo Helsinki, mitä kuuluu!?

Tuo musiikki taustalla on aika lyömätön. Vaijensin Haloota Heltsinkin sitä varten.

Kuuntelen Haloo Heltsinkiä. Ja fiilistelen festarikeikkoja kesältä. Uhh!

Vaikka kuinka verstän muistiani, en muista: miten haloo helsinki liittyy kesän vestifaalikeikkoihin?

- - - Updated - - -

Tuosta mieleeni tulikin. Tapahtuma joka on meidän mieleemme:

PE 28.11.

JyväjemmariRock

- - - Updated - - -

Minä ainakin osallistun. Onhan sielä mm.

22.30 Rehupiikles
00:00 Klamydia

Vaikka kuinka verstän muistiani, en muista: miten haloo helsinki liittyy kesän vestifaalikeikkoihin?

- - - Updated - - -

PE 28.11.

JyväjemmariRock
Hmm. Ookkohan just nauttinut sillon virvoiketta. Uskoakseni sitä tehdään monesti vestivaaliauleella. Tai itse ainakin tästä toimenpiteestä pidän .

Keikan taisin vilkuilla virvoiketuoppi kädessä. Ilman paitaa toki, kuten kunnon juntin kuuluu!

Edit: Korjaan herrasmiehen.

- - - Updated - - -

PE 28.11.

JyväjemmariRock

- - - Updated - - -

Minä ainakin osallistun. Onhan sielä mm.

22.30 Rehupiikles
00:00 Klamydia

Muista jemmata jyvät kunnolla.

Voi tulla itku pitkästä ilosta, jos siemen alkaakin itämään.

#safetyfirst

Haloo Helsinki. Juuri pistin sen tähden radion: kiinni. Peipipeipi peiiipie piepiepi. Ei jumalauta. Samaan katekoriaan menee se kun on taskut massia pullollaan diki di diki di villegalle. Tuli vähän oksennusta suuhun, mutta nielasin takasin.

Alkoi tekemään voimakkaasti mieli Jackia. Miehekkäällä latinotavalla.

- - - Updated - - -

Eikä siellä ulkoisilla mailla kuulemma paljoa istuskeltu. Pääasiassa seistiin. Erityisesti sielä baarissa, missä oli niitä erittäin kauniita naisia, erittäin vähissä vaatteissa, ja joiden mielestä kaverini oli haluttavin Mies maailmassa. Siellä kuulemma seistiin ihan siihen malliin, että jos olis ollu urakalla, olis torellaki, päässyt palkoille.

Noni. Tota just tarkoitin. Kun tuoli ei tulppaa pukamia sisään, pulpsahtavat ne ulos kuin tatit ulkomailla baarissa. Tai sateessa, en ole varma.

- - - Updated - - -

Kaveri siis kerto.

Back
Ylös Bottom