Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos alkaa pitkän ryyppyputken jälkeen silmänvalkuaiset muuttua keltaiseksi, kannattanee alkaa jo hitusen huolestua.

Kerran näin yhden kaverin, jolla oli koko naama ihan jo keltainen.

Laiha kuin mikä.

Varmaan maksa jo Tsernobylin reaktori.

Kyllä se iho(kin) alkaa siinä kirroosissa kellertää. Tai ainakin näin yhdellä tuttavalla, joka on soitellut harppua epävireessä jo useamman vuoden.

Pakko lähteä ns. vittuun täältä susirajalta. Taas on piirakkaa naaman etessä. Ei aikuinen mies tämmösiä määriä kestä samana päivänä. Paikat puutuu ja turpoaa. Nyt, kohti sivistystä, onneksi linja-autossa on tunnelmaa, ja ennenkaikkea MIES-kuljettaja. On saumat päästä kotio ja autokin parkkeerattua.

Kontribuutioni tämän päivän osalta telaketjuosaston vastaiseen toimintaan.

Kontribuutioni tämän päivän osalta telaketjuosaston vastaiseen toimintaan.
Tuonkin otin henkilökohtaisesti. Vaikkakin "telaketjuosaston vastainen toiminta" lienee tässä tapauksessa se, että lopetit piirakan syönnin tältä erää.

Voidaanko vetää johtopäätös, että pidät minua kovana piirakansyöjänä?

Ohoh, kävi ns. tuplaboogie. Mutta jos ketjusta joku pitää valita ultimeetsian piirakan syöjäksi, se olet, torellaki, telaketju, sinä.

- - - Updated - - -

Oho, co2-yliannostuksesta johtuen sekaannus kirjoituksessa, ei siis virhe. Ultimaattista piirakansyöjää meinasin. Vai...

Lanttiako stiggasit vai miksi moinen kunnia juuri minulle, oi futer?

Seisoin eilen päälläni. Isi ei uskonu niin piti ottaa tilanteesta selfie. Nyt minulla on niskanikamat jumissa kun se oli niin epäluonnollinen asento.

No sinä nyt näytät perinteiseltä muffdiverilta. Eli piirakansyäjältä eli pannunnuolijalta. Holy daivahhh, kuten eräskin pirteän pesukomuutin omistaja asian ilmaisisi.

En tiedä miltä näytät, mutta semmoinen kuva mulla nyt on.

- - - Updated - - -

Hirvittävästi alkoi tekemään mieli päihteitä. Voimakas tunne, on Keijolla nyt. Voimakas tunne.

Ei tee mieli. Ehkä silti tänään yhden, terveydeksi.

- - - Updated - - -

Nautiskellen.

Mustahan on tullu hyvä imartelija. Täytyy olla tarkkana nyt, siitä kun ei ole kovin pitkä matka irmattelijaksi. Joten korjataan tilannetta seuraavasti:

Kaikki yhes koos, peukalo perssilmään ja toinen suuhun, sitte vaihdetaan peukaloiden paikkoja, jotta pysyy maku elämässä.

Nyt kuntit mä päästän naruista irti ja lasken jollan kaislikkoon. Orientoidun viikonloppuun. Lasken pierua toimistotuolin fylleihin.

- - - Updated - - -

Ja futeri kyllä manas tän homman pahasti: jumalauta mä joudun kohta henkilöauton kyytiin jota kuljettaa NAIShenkilö.

Olispa kiva nähdä semmonen Youtube klippi missä NAISkuljettaja tyrii. Siinä tulee semmonen samanlainen hellyyden tunne kuin siinä kun pieni vauva opettelee kävelemään ja kaatuilee.

Tai siinä kun laittaa kissanpentuja muovipussiin. Eiku. Nakkerit perkele.. eikö niillä meinaa happi riittää..

- - - Updated - - -

Tai kun pelaa pasianssia yksin niin kannattaa pieraista. Eiku.

- - - Updated - - -

CO2 perkele..

- - - Updated - - -

MIHIN MUN AVATAR oN KADONNU!

- - - Updated - - -

Musta on tullu perusjäsen. Ihan ku käyttäs julkista liikennettä. Yäk.

Back
Ylös Bottom