Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo mitään vielä saanu. Oho, tuli kusetettua vahinkossa, sain lihaisan uunituoreen piirakan suuhuni, suhisevan pimpin kera.

- - - Updated - - -

Oho, syytän myös co-kahta.

Yleensä kyllä suhina viittaa johonkin ääritilaan. Olkoon tuo sitten kovaa ylipainetta, kuumuutta tai sihisevää happoa. Joka tapauksessa välttäisin kyllä tuollaista suhisijaa kaikilla elimilläni.

Jumalauta kuntit mulla on tuo klyyvari tukossa. Niin saakelin häjysti tukossa että lämmitin saunan tänään klo 5.00 sharp. Otin aamulöysät pois ja vihta vaan puuttui. Kaadoin sarvikuonolla (ei delfiinillä) vettä nenään kuumassa saunassa. Se helpotti mutta sitten iskikin semmone orpo tyhjyyden tunne: enhän mä jumalauta voinut mennä höyryävänä lihaskimppuna jääkaapille ottamaan huurteista olutta, kello ei ollut etes kuutta ja työpäivä edessä. Tosi ristiriitanen homma.

- - - Updated - - -

Onneks naapuri sentään kehrää --> sillä on katsos hänelle rakas kodinkone, imuri, kunnossa.

- - - Updated - - -

Nyt pakko evästää.. klo 1300 sharp alkaa paltsu jossa olen ainoa mieshenkilö.. täytyy ravita keho ennen sitä..

Tänään osastopalaveri ja firman piikkii! :rock:

...Mutta sitä ennen pitäis raportoida yhestä projektista, että mitä meni vikaan ja kuinka pahasti... Tulee piiiiiiiiitkä raportti. Ääääääh.

Kaljaa...

Minun vikaraporttini ovat todella lyhyitä. Tiedätte kyllä miksi. En sitä tähän nyt kirjoita.

Kirjoitan silti. En tee virheitä.

- - - Updated - - -

Olin nuori, ja tarvitsin ne rahat.

Niin, olen jotenkin kokenut, että Paavo M. Petäjää ei oikein tarpeeksi arvosteta. Onhan hän kuitenkin kunniapuheenjohtaja ja asuu Haapavedellä (lähde:Wikipedia).

Ja hänen kurkkunsa on eittämättä melkoinen.

- - - Updated - - -

Samassa pitäjässä on muistaakseni entisen juoksijasuuruudeen höyryveturipuisto. Haapamäellä.

- - - Updated - - -

Samassa pitäjässä Haapaveden Haapamäen taajamassa.

- - - Updated - - -

Aituri Junnu Vainion luotijunapuisto Haaparannassa.

Siellä voisi sitten harrastaa kaikkia kunkin mielestä hauskoja asioita ja järjestää sellaisia ryhmähauskanpitoja.

- - - Updated - - -

Kiitos pojat, otan kyllä mielelläni kaiken mahdollisen avun vastaan kokeneemmilta kerhonperustamisveteraanishenkilöiltä.

Back
Ylös Bottom