Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin tässä, että mikä on ilkein asia mitä nainen voi sanoa miehelle? Ei siinä että mulle oltaisiin sanottu niin viime aikoina, kunhan kyselen.

Oikein arvanneelle lähtee savumerkki-lentosuukko.

Viimeksi muokattu:
Mietin tässä, että mikä on ilkein asia mitä nainen voi sanoa miehelle? Ei siinä että mulle oltaisiin sanottu niin viime aikoina, kunhan kyselen.

Oikein arvanneelle lähtee savumerkki-lentosuukko.

Pitääpäs miettiä yön yli. Hyvää aikaa kun kädenlämpöiset aallot ei anna hetken lepoa. Mietin samalla poikuuttani ja eri maiden pääasiallisia vientituotteita.

Pakko jakaa, mitä mulla eilen tapahtu.

Eräs nainen soitti mulle väärään numeroon. Kysyi että osaisinko kuitenki auttaa, pitäis saada TV näkymään ku lukee vaan että ei signaalia. Minä yritin parhaani mukaan ohjeistaa, aikoi sit kokeilla.

5min päästä soi puhelin uudestaan, mimmi tuumas että ei toiminu. Höpöteltiin siinä hetki, ohimennen mainitsi että asuu pk-seudulla niinku minäki. Olin muutaman oluen ottanu nii tuumasin että meikä tulee ja laittaa telkkarin kuntoon.

Kävin sitten fiksaamassa.

Pakko jakaa, mitä mulla eilen tapahtu.

Eräs nainen soitti mulle väärään numeroon. Kysyi että osaisinko kuitenki auttaa, pitäis saada TV näkymään ku lukee vaan että ei signaalia. Minä yritin parhaani mukaan ohjeistaa, aikoi sit kokeilla.

5min päästä soi puhelin uudestaan, mimmi tuumas että ei toiminu. Höpöteltiin siinä hetki, ohimennen mainitsi että asuu pk-seudulla niinku minäki. Olin muutaman oluen ottanu nii tuumasin että meikä tulee ja laittaa telkkarin kuntoon.

Kävin sitten fiksaamassa.

Aikuisviihdettä?

Ylen radiossa just juttua sammalista, kyl on kivaa

Kyllä mäkin tekisin kotikäyntejä it-talkkarin roolissq jos naiset pyytäis ja nainen ei vastusta.

Back
Ylös Bottom