Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse olen enemmänkin ehkä kokonaudanliha- tai nakkisämpylämies

- - - Updated - - -

Mutta nauta ja munakin käy yhdessä oikein hyvin.

- - - Updated - - -

Sissijuustosämpylää ei kyllä tee mieli, pthyi.

Savulohikin menee kyllä hyvin, mutta silakkasämpylää en suostu maistamaan. Toinen inhokki on se soijasämpylä, ei vetele.

- - - Updated - - -

Kylmäsavulohi on sitten ehkä jo vähän negrofiilisempää, joten kaivannee sitä kermafiiliä seuraksi.

- - - Updated - - -

Teinpä tuossa yhden homman sen verran huonosti, että sitä saakin korjailla koko viikon. Suomi nousuun!

- - - Updated - - -

Siis ensi viikon.

En tehnytkään, hurraa. Luin määrittelyä jälkikäteen hutiloiden, joten olin sittenkin alunperin oikeassa.

- - - Updated - - -

En näköjään minäkään. Tämä olisi nimittäin ollut ensimmäinen. Muistaakseni. Muistinihan on tosin kohtalaisen valikoiva.

Eli periaatteessa teit virheen: luit virheellisesti.

- - - Updated - - -

Mä lähden nyt, näin pitkälle tätäkin työpäivää päässyt ilman virheitä, joten otan kohtalon nyt omiin käsiin. ULTRAMASSIIVISIIN.

En kai minä tuollaista ole tehnyt. Tai en ainakaan muista lukeneeni virheellisesti. Tässä on oltava jokin virhe. Ei siis minussa, vaan tässä näppäimistössä joka näitä koukeroita näppärästi sijoittelee sinne ruudulle.

- - - Updated - - -

Hei hei, muista katsoa suojatien yli.

- - - Updated - - -

Ettei vaan käy...virhe.

- - - Updated - - -

Tuo "virhe" piti tulla "Kummeli-äänellä", en löytänyt sopivaa tagia siihen.

[KUMMELIÄÄNI]Virhe[/KUMMELIÄÄNI]...siis noin.

Apua! Irma on läsnä SOMESSA!

Vihdoinkin saatiin Persejoen Irma paikalle! Tässä on vähän jo kaipailtu.

Olen paikalla vähän huononlaisesti, kun pitää tehdä ilmaisia töitä. Ihanaa, että olet futermuker minua kaipaillut. Olen otettu.

Johtuuko tämä tietomäärä nyt sitten jostain sisäänrakennetusta asiasta? Kuten kromosomiparien konsonanttiyhdistelmistä?

Ei. Tietomäärä johtuu lähinnä siitä, että olen nähnyt asioita.

Uskovatkohan lääkärissä, jos sanon maksakirroosini tulleen jalkapallo-ottelussa pallon osuessa mahaan.

Mielestäni aika hyvä selitys.

Paskaa oli junppa.

Se on tätä vanhan Miehen arkipäivää.

Tv. Ma 70 kilolla kyykkyä, ti 20 kilolla penkkiä ja tänään 60 kilolla rinnalle. Ei jaksa nii ei jaksa!

- - - Updated - - -

Eipähän mene paikat rikki ku on naisten painot. Jotai posetiivista.

Mulla on teille pojat vain yksi asia sanottavana, mutta en aio sitä nyt sanoa.

Sanon silti.

En saa avataria saatana vaihdettua.

Pitäisi olla kuvan koon puolesta OK, mutta ei nyt vaan.

Saatan olla myös jossain avatarvaihtokiellossa, mikä olisi vain ymmärrettävää.

Back
Ylös Bottom