Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit kuntit...

tumblr_ndseozgnCi1tnz9bbo1_400.gif

Min. 4 nakkia + muna + pihv. Suos. maj. + kurkkus. + sip. Naut. erit. kuum.

- - - Updated - - -

Mikä se oli mikä mikä se oli mikä mikä mikä

- - - Updated - - -

Syököhän Ultimeetsia ikinä semmosta todella härskiä lihapiirakkaa?

Mä haluan ajatella että futeri on oikeessa.

- - - Updated - - -

^mäkään en oo ikinä tykännyt valehtelusta

- - - Updated - - -

Mutta sitten mä en kertois mitään jos heräisin vaikka Tuurista siitä hevosenkenkähotellista ja kaiuttimista (B&O) tulis vaikka Topi Sorsakoskea.

- - - Updated - - -

pikkusen juovuksissa totta kai. munasillaan

- - - Updated - - -

Mulla on eväät mukana. Tonnikalasalaattia. Vetistä. Pitäsköhän mennä syömään se?

- - - Updated - - -

Siinä on runsaasti munaa.

- - - Updated - - -

Tonnikalainen munapläjäys.

Onkohan Seeker kirjoittanut käsin runon tuota kuvaa katsellessa?

Muutamat riimit kuten puhelaulajat sanovat. Vai sanovatko?

Minä tein naapurin eilen tosi onnelliseksi, nyt se on taas herkillä. Korjasin hänelle rakkaan esineen eli imurin, ilmastointiteipillä. Se onkin ollut mielessä jo pitempään.

- - - Updated - - -

Muutamat riimit kuten puhelaulajat sanovat. Vai sanovatko?

Puhelaulajat on aikamoisia elostelijoita, ne allekirjottaa sitä niitten sanomaa eli mesitsiä runsaalla ja välillä arveluttavallakin elehtimisellä. Siinä leikissä ei naishenkilöitä säästellä, irvokasta.

Joo, mä en kanssa ymmärrä ollenkaan semmoista sukupuolistamista ja naisten halveksuntaa ja alempiarvoisena pitämistä. On niin seksististä toimintaa, ja hei, vuonna 2014 jumalauta.

Ei uskois, mitään ei oo opittu. Ja nämä ns kullinlutkuttajat köh köh anteeksi puhelaulajat ei kyllä auta asiaa yhtään.

Kyllä mä luulisin, että nämä kullinlut.. puhelaulajat käyttäytyy näin samasta syystä kuin nuo kouluampujat ja muut puskaraiskarit. Ne ei oo vaan saanu pillua, niinkuin vokot ehkä asian ilmaisisi.

Back
Ylös Bottom