Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tässä mitään lumia vielä tarvita, kun M+S-renkaat on vielä tallissa ja päristin pihassa odottamassa talvisäilöön ajamista. Ja tarvitsee sitä nyt ainakin marraskuussa vielä ajella.

- - - Updated - - -

Tartti oikeen tarkistaa, kun Radiossa (uusinta) puhuttiin asiaa maskulinismiin väljästi liittyen. Voitaisiin alkaa vaikka edes Pakkiksella yleisesti käyttämään tuosta toisesta sukupuolesta raamatun alkuperäistä nimikettä:

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 2
23. Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".

Ite olin ajatellut että menisin vielä marraskuussa ajelemaan päristimellä, mutta 1) ei oikein kiinnosta 1000-kuutioisella katupyörällä mennä tonne luistelemaan 2) parkkilupa menee umpeen 31.10 eikä jaksa ostaa siihen lisää aikaa. Viikonloppuna vielä joku lenkki ja sitten joutaa talliin tuo mopo.

Mitä lounaaksi tänään? Kovasti harkitsen taas viinereitä nuudeleiden kera.

Ite olin ajatellut että menisin vielä marraskuussa ajelemaan päristimellä, mutta 1) ei oikein kiinnosta 1000-kuutioisella katupyörällä mennä tonne luistelemaan.

Kyllä itseäni vaan kiinnosta, mutta minulta jokunen kuutio tuosta 1000:sta uupuukin ;)
Eipä silti. Ei täälläpäin ainakaan ole merkkejäkään liukkaudesta ja ensi viikolla kai taas 5-10 astetta plussaa. Voi töihinkin vielä tulla pärrällä.

Mitenköhän Feryan lihan ja munan yhteensovittamishommat meni? Menikö reisille? Noh, uutta putkeen. Hihih.

Muna uppoaa nautaan ihan just! Ei tässä nyt vielä ole kerennyt minnekään lähtemään.

- - - Updated - - -

Maanantaiksi ja tiistaiksi on luvattu mun hoodeille +12C. Melkein kuin kesä.

Meiän toimistolla on taas melkein yhtä kylmä kuin mun kämpässä, eli pohjoisnavalla. Eikä Ferya vieläkään suostunut tulla lämmittämään mun jalkoja.

Maanantaiksi ja tiistaiksi on luvattu mun hoodeille +12C. Melkein kuin kesä.

Niin tännekin...

Renkaanvaihto vol.3 suoritettu. Ja sama ralli taas keväällä.

En ole vielä nähnyt renkaanvahto vol ykköstä ajankohtaiseksi.

- - - Updated - - -

Vaikka toisaalta, minullahan on nykyään kitkat. Sen puolesta vois vaihtaakki, ku ei tarvi rapuutella nastoja sulilla teillä.

- - - Updated - - -

En oo silti jaksanu vaivautua.

- - - Updated - - -

Ostin kuntit elämäni ensimmäiset talvirenkaat kuukausi sitten! Olenko kertonut?

- - - Updated - - -

Ihan vain siksi että pääsee nastoista eroon.

Mikä meni vikaan?

- - - Updated - - -

Lämmittäkää suomi huomiseks

- - - Updated - - -

Kit kat renkaat on jo alla odottamas hki vantaa

- - - Updated - - -

Oon aina ennen vaihtanu vasta lumen tultua

Täällä taas hirveät munkki- ja makkarabakkanaalit meneillään.

Tule mukaan!

SisätyöMiehellä ei ole etes kainalot märät.

Ei ole ei. Ainoa mikä sisätyöMiehellä kostuu, on kanjonin seutu. Sekin vain jos käy vahinko.

Mutta. Lohi oli herKULLIsta jälleen. Tartar -kastike oikein hyvä, reilulla munalla. Majoneesit siihen fileelle heitin.

- - - Updated - - -

Ihmiset on kamalan typeriä.

Mistä tiedät?

Jahhas täällä puhuttiin pitkistä kalsareista a.k.a tykeistä. Mä en käytä niitä ikinä, mutta mä oon selvittänyt ikäherrojen salaisuuden:
Kaikki tietää ne mummon tapetin väriset pläkhorset. Niissä on se matsku semmosta keinokuidun ja ehkä puuvillan yhdistelmää, semmosta liukasta. ELi. Niitä kun käyttää ilman aluskalsareita niin vanhankin miehen kulli seisoo koko käyttöpäivän ajan sen materiaalin sileän sivelyn takia. Ne tykkää siitä.

Yäk.

- - - Updated - - -

Just semmosissa tykeissä on kammottavimmat saumat.

- - - Updated - - -

Ja jalkakarvat menee väärään asentoon. Naiset tietää tän homman, kun ne aina niitä sukkahousuja jaksaa. Pukea. Verkkosukkahousut on kyllä paremmat karva-asiassa.

- - - Updated - - -

Luulisin näin.

- - - Updated - - -

Omani on pesussa, niin ei voi nyt tarkistaa.

- - - Updated - - -

Sukkahousut.

Back
Ylös Bottom