Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ottaisivat sen kohteliaisuutena. Naisille ei mikään kelpaa.

Minua nyt hieman huolestuttaa miten herrasmiesmäinen kuva minusta saa lommoja jos vipit umpeutuu ja avatarkin menee.

Ilmeestä päätellen samalla puolella junaa oleva on mielessään jo ottanut herrasmiesmäisen kalun sisäänsä ja odottaa todellista tapahtumaa innolla.

Itse en kuvassa huomannut mitään seksistisyysmäisyyttä, mutta ehkä sitä voi noinkin tulkita. Kuvan tarkoitus oli vain esitellä mahdollinen Kommando-lajin harrastaja matkalla harjoituksiin tai ennemmin harjoituksista, kun tukka(kin) on sekaisin.

"Kun jo toisena työpäivänä
mun ranne nyrjähti
niin ydinosaamistani
taas toteuttamaan näin pääsin
Ja vaikka hyvin monenlaista
onkin viina teettänyt
niin töitä ei sen koommin
ole tullut tehdyksi"

Alotetaas heti aamusta kovilla. NP: Rytmihäiriö-Toiset on luotuja juopumaan.

Kahvi.

Tuo kuva on helvetin siveetön, ei kai tuontyylisiä enempää ole interwebissä?

Huomenna se taas koittaa. P-P-Perjantai.

girls-on-bikes-39.webp

Tuosta kommandomiehestä nousee kyllä eläviä muistikuvia eräästä keski-ikäisestä miestreenaajasta Jyväskylässä. Sillä oli tapana pukeutua elämääkin kireämpiin pyöräilyhousuihin ja niin kireään tekniseen paitaan, että nännitkin meinas tulla kankaasta läpi. Siis sen miehen nännit, omasta paidastaan. Mutta ne pyöräilyhousut... kaikki ikuisesti verkkokalvoille palanut... painajaisia... koko loppuelämän.

Taidankin aloittaa tämän aamun menemällä kahden tunnin kuumaan suihkuun sikiöasentoon ja kuoria nahkani vaikka juustohöylällä.

Oliko isoo kulli?

- - - Updated - - -

Tiukkoja housuja ei kannattaisi pitää jos ei ole.

- - - Updated - - -

Muistakaa kuntit: se.

Joo, sen takia mä pidän aina niitä seittemän numeroa liian suuria pöksyjä, ja lisäksi: havahduin selaamasta Audeja nettiautosta. Se on menoa nyt.

- - - Updated - - -

Eiku.

- - - Updated - - -

Kuk.

- - - Updated - - -

LOUNAS:

Savumarinoitua kirjolohta (L, G, M, *, A)
Ruohosipuli-munakokkelia (L, G, A)
Tartarkastiketta (L, G, M, A)
Keitettyjä tilliperunoita (L, G, M, *)

Mitenköhän Feryan lihan ja munan yhteensovittamishommat meni? Menikö reisille? Noh, uutta putkeen. Hihih.

Taidankin aloittaa tämän aamun menemällä kahden tunnin kuumaan suihkuun sikiöasentoon ja kuoria nahkani vaikka juustohöylällä.

Pahoittelut tällaisen reaktion aiheuttamisesta. Voisin vaikkaa koittaa pelastaa tilanteen jollain söpöllä kuvalla, joista kuulemmaa tytöt tykkää. Tässä sinulle auttava sankari:

funny-dog-pictures-called-help.webp

Back
Ylös Bottom