Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämähän määräytyy myös pitkälti tekijästä. Kompromissi vartin verran.

Tähän väliin täytynee todeta, että musta tulee ihan oikeastikin käsityöläinen aka. artesaani. Sitten joskus, kunhan saisin ittiäni niskasta kiinni esim. opinnäytetyön suhteen.

Samaa mieltä. Tehokkuus on hieno piirre myös käsityöläisessä.

- - - Updated - - -

Tämä siis futhermukkerille.

Ja kurtis.. eiku artesaani on ihan hieno ammatti. Opiskelin sitä itekki aikanani. Kunnes tuumasin ettei se oo mun ala ja sit menin tekeen töitä enempi ja hippeilin vähempi. Tästä alkoi kaunis teknokratian tarina.

Tietokonetta voi räplätä ilman mitään osaamista, näin siis täällä ja puolella miljoonalla muulla toimistolaisella. Siitä vaan töihin

Onko näkynyt ylimääräistä opiskelumotivaatiota? Täältä katos tovi sitten se ainokainenkin. En vissiin valmistu ikinä :jahas:
Ite lähdin duunista kotio klo 13 kun piti lukea tenttiin. Kello on nyt 22.10 ja olen lukenut 3,5 sivua. Tää saa riittää tältä päivältä, käyn laittamassa munat pannulle niin voi jotain piirakoita väsätä iltapalaks.

Tilaustöitä pitäis suunnitella, mutta onhan tässä vielä aikaa. Piti mun siivota komero ja työhuonekin, mutta on ollut kiirettä juosta, käyä puntilla ja maata sohvalla.
Rankkaa on tämä oikeitten töitten välttely.

Mitä ihmettä nyt taas...ei taaskaan väsytä, jo toinen kerta tällä viikolla. KOhtalontovereita ?

Jåå, heräsin tahtomattani jo kahdeksan minuuttia ennen ennalta asetettua herätyshälytystä. Luovutin paikkani sängystä koiralle, kasasin aamupala-ainekset ikean stantartikokoiseen siniseen kassiin ja läksin työhön. Ny mä oon täälä hei.

Huomenta vaan. Kaikil. Paitsi vittunaamoille ei.

Tänään:

-Oli jo pikkaisen vilpoinen: takareisiin, lämmön ollessa -8 astetta, celsiusta.
-Pitkätkalsarit, negative. Farmarinhousut onely.
-Kommando, negative.

Muistelisin itse pitäneeni pitkiä kalsareja viimeksi edellisvuonna, kun ajelin mopotinta talvisäilöön ja oli 4 astetta pakkasta. En oikein perusta Pitkistä Jusseista.

Salin ovessa on edelleen mainos "Kommando Krav Maga" -kurssista. En ole vielä kehdannut osallistua, kun en tiedä, pitääkö siellä todistaa asun soveltuvuus.

Repesin...kuvaketjuun oli laitettu ilmeisestä ko. lajin harrastajasta kuva. Helpointa tietty, että asun soveltuvuus on nähtävissä, eikä tarvitse tarkistella:

1175247_684493004912128_100042359_n.webp

Back
Ylös Bottom