Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minua on muuten enemmän täällä päätteen takana kuin ennen.

On kolme vaihtoehtoa aa, bee ja cee.

aa) menin paskalle tai kuselle
bee) menin vain jääkaapille
cee) ei oo sulle enää mitään asiaa, ja lähdin magnetoimaan uutta pimppirasiaa.

Oho, nyt tuli väärät vaihtoehdot. Tarkoitin:

a) lihaisuutta
b) lihavuutta
c) penis enlargement pilssit ei oo kusetusta?

301zodh.webp

Kyyllähän mä olin vähän niinku huomaavinani. Huomasitko tissin sivupeilissä? Entäs irtakkin aidan takana tirkistelemässä? Täysin paljaana? Mä huomasin.

- - - Updated - - -

Ohoh, siikkeri on polttanu kumia kuin ammattilaiset! Mulla ei tainnu tulla kilsoja kuin pari-kolme tuhatta. Mutta pienellä vehkeellä joutuukin tikkaan vähän tiuhempaan, että metrit kertyy.

Mä möin Bicylinderin, me kasvettiin erilleen. Mä en halunnut kahlita sen villiä luonnetta. Mä voitin mun itsekkyyden ja annoin sen mennä. Täytyy erota että tietää mitä menettää. Kipeässä erossa on usein mahdollisuus. Möin sen märän lussun seuraavalle hölmölle. Tappiolla.

Mä möin Bicylinderin, me kasvettiin erilleen. Mä en halunnut kahlita sen villiä luonnetta. Mä voitin mun itsekkyyden ja annoin sen mennä. Täytyy erota että tietää mitä menettää.

Naapuri pakotti?

Luonasraportti:

Jauhelihapihvejä, wokkikasviksia ja ananasKYRS. Miten on etes mahdollista että pihvit maistuivat ihan raa'alle ahvenelle? Joskus tomaattikin maistuu ihan raa'alle ahvenelle. Kumma juttu.

- - - Updated - - -

Naapuri pakotti?

Eipäs pilkata senkin pienenmustanankantakaapäinvetelijä.

Mä vetäsin aamulla ananaskyrssiä, kun kodinkonehuollon mies, tai oikeastaan poika, kävi vaihtamassa TAKUUseen liesituulettimen valojen muuntajan. Lounaaksi, sen sijaan nautiskelin takareisikaaribaarissa seuraavia, ei raa'an kalafileen makuisia tuotteita:

Naudanlihapataa meksikolaisittain (L, G, M, *, A)
Ruis-riisiä (L, M, *, A)
Bratvursteja, mustaamakkaraa ja prinssinakkeja (L, A)
Jälkkäriksi kahvi, onely

- - - Updated - - -

Huh, pitäisköhän sitä näön vuoksi tehdä viis minuuttia töitä, mitä sanoo raati? Ennen kaikkea NAISten mielipidettä kysytään nyt. Kerrankin.

TAKUUseen on kyllä hieno teettää. Ei tarvita käteistä.

- - - Updated - - -

Noni. Mä oon ollut nyt tunnin aktiivinen ja sinä aikana olen tehnyt töitä ehkä yhden minuutin. Mitähän tosiaan NAISet tuumaa tästä?

- - - Updated - - -

Voi olla että mä teen vasta huomenna töitä, nyt ei oo oikein hyvät vibat. Voi olla että tulee virhe.

Ohoh, siikkeri on polttanu kumia kuin ammattilaiset! Mulla ei tainnu tulla kilsoja kuin pari-kolme tuhatta. Mutta pienellä vehkeellä joutuukin tikkaan vähän tiuhempaan, että metrit kertyy.

Oliko muuten se sun vehje väritykseltään sinivalkoinen tjsp?

Oliko muuten se sun vehje väritykseltään sinivalkoinen tjsp?

Riippuu kuka kysy ehehhee :eek: joskus mä saatan vastata että ei mulla ole etes ollut mitään moottoripyörää.. no oli se semmonen sininen. Kai.

- - - Updated - - -

Eiku sä kysyitkin futerilta, just meinasin muistuttaa että sillä ei takuuta.

Back
Ylös Bottom