Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli voinemme olettaa, että sauna on paneloitu, smyykejä vaille?

- - - Updated - - -

Tunnustan, mulla tuli innostuspissa housuun.

- - - Updated - - -

Eikä mulla oo yhtään puhtaita varakalsareita etes mukana.

- - - Updated - - -

Tuntuu jotenkin kotoisalta!

Mullakin on hirmu mukava olo taas.

- - - Updated - - -

Ihan tuli hymyt huulille vaikka on maanantai.

- - - Updated - - -

Ihan ku ois tullu kotiin. Esim jostain entisestä neuvostoliiton maasta.

- - - Updated - - -

Ai hitsi kuntit olis hirmusesti kaikkia juttuja.

Mallin anusta pitäisi tässä kiivaasti harrastaa, mutta nyt just ei taaskaan maistuis. Jos kuitenkin vähäsen vasurilla ronkkis. Toisella näytöllä retkiluistelijan muistelmat. Oikeassa kädessä Alapään parhaimmistoa. Vastakorkattua.

- - - Updated - - -

Olen virkamiestä puoli askelta edellä.

Ai niin. Ilmainen vinkki live-vetoon. Jos Ässät johtaa ekan erän jälkeen 2-0 tai 3-0, kannattaa laittaa muutama euro vastustajan voitolle.
Tässä alkaa olemaan jo kaava nähtävissä.

Tulin (höhö) viikonlopun jäljiltä sellaiseen lopputulemaan, että nyt on hyvä hetki pitää pikku tauko betseistä. Repaleisellä silmällä tulee nimittäin ruiskittua mihin sattuu.

Oumaigaadoumaigaadoumaigaad!!!
Ensin MÖYKKYNEN, sitten Johny. Kuka seuraavaksi? Joko saadaan alkaa odottelemaan messiaan toista tulemista?

On muuten varmaan kurjaa jos tulee vaan kerran elämänsä aikana..

Toisaalta, jos MÖYKKYNEN onkin messias..

Tai ei, MÖYKKYNEN tulee salettii useemmin.

Mä olen jätkät painanut töitä laikka punasena koko syksyn, mulla oli käynnissä ns punaisen lokakuun metsästys. Palkka nousi tämän suorittamisen seurauksena 0,6 tonnia per kuukausi sis alvit. Eli eipä olis välttämättä kannattanu. Ja kuntit: tässä sitä huomas mikä oikeesti on tärkeätä, kyllä se ei ollut sen arvoista, onpas mukava olla taas täällä omiensa parissa! Nyt annan taas pikkuhiljaa elohiiren vallata supistajalihakseni ja nypyttelen kohti yt-neuvotteluja.
Ja eventakin ja entistä tuhmempi pikkukuva. Iso valkonen ankka vetää takaapäin pientä mustaa ankkaa. Hyi.

On muuten varmaan kurjaa jos tulee vaan kerran elämänsä aikana..

Tästä tulikin mieleen että onko teillä ollut ikinä semmosta kiistaa naapurin kanssa että teillä olis ollut sunnuntaina pikkunen krapula ja libido sen takia ehkä pikkusen hukassa. Näin ollen seksuaali olisi jäänyt vain yhteen kertaan koko päivän aikana, n klo 17.00 mennessä. Tästä naapuri olisi vetänyt johtopäätöksen että häntä ei enää uros halua, täytyy laihduttaa tai tehdä joku kauneusleikkaus tms. Ja iso riita siihen sitten päälle. Mulle ei oo käynyt.

- - - Updated - - -

missä vokotti

Joo, kyllä meillä muilla täälä on jo peräaukot ihan tunnottomina. Varsinkin just tolla eventalla. Ja hän ei edes tee töitä!

- - - Updated - - -

vokotilla nypyttää varmaan ihan ookoo.

- - - Updated - - -

semmonen tasanen 50 hz

Tekis mieli kyllä ottaa tuosta futersmukserin kuonosta kiinni ja ravistella pikkusen ja antaa vähän nikunakua lakanan läpi.. sen verran mukava nähtä kummituskoiraa!

Kyllä hän taitaa työskennellä, eihän se täälä muuten roikkuis. Ryppysinä kainaloissa. Kiitos nam.

- - - Updated - - -

Mä hukkasin hetkeks identiteettini, mutta Kaira ja ketturepolainen oikas mut.

Back
Ylös Bottom