Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Milläs helvetillä sitä saisi unta? Seiskan aikoihin pitäisi salille herätä ja kohta 2h pyörinyt sängyssä kun ei vain uni tule silmään :(

Mulla on joskus toiminut meditointi. Kuvittelee itsensä kivaan, rauhalliseen paikkaan jossa on mukava olla. Itsellä se on tuttu (hiukan kaunisteltu) metsämaisema puroineen jossa vietän taukoa. Uniongelmat on v-mäisiä :/

Koskettavaa pätkää tuli yleltä locked in tilassa olevasta iloisesta ja eloisesta naisesta.
Vähän kuin Helen Keller paitsi helen oli, ei pelästään mykkä ja halvaantunut vaan kuuro, mykkä ja sokea.
Tossa ylen pätkällä se nainen kommunikoi punttisalin puolesta, "sanoi" käyvänsä vielä mummona salilla.

Kiva että naapurissa rempataan. Miksikähän ne kaikkein äänekkäimmät poraamiset, hiomiset ym.hommat pitää tehdä heti klo.7 aikaan, mutta nyt kymmenen maissa on vuorossa jokin huomattavasti hiljaisempi työvaihe. Mulla on loma, vitun mulkut!!!!

Palkattomat työt alkaisi taas tänään. Nyt jännittää kyllä oikeasti ihan liikaa.

Auschwitz+%25283%2529.JPG

Kiva että naapurissa rempataan. Miksikähän ne kaikkein äänekkäimmät poraamiset, hiomiset ym.hommat pitää tehdä heti klo.7 aikaan, mutta nyt kymmenen maissa on vuorossa jokin huomattavasti hiljaisempi työvaihe. Mulla on loma, vitun mulkut!!!!

Melkein sama kuvio mulla. Heräsin ysiltä naapurin porakoneesee ja mulla loma! Mut toisaalta. Siirryin terassille makoilee kun aurinko porottaa. Tein kulhollisen hetelmiä ja kreikkalaista jugua kun ei jaksa puuroo nyte. Saa naapuri katsella mun vitivalkoista persettä. Ja karvaista. Pyllyvako ei oo karvanen mut posket. Mittari näyttää +25 mut kai toi arska pian kunnolla lämmittää. Niin ja korkkasin päivän ekan retpullin.

Melkein sama kuvio mulla. Heräsin ysiltä naapurin porakoneesee ja mulla loma! Mut toisaalta. Siirryin terassille makoilee kun aurinko porottaa. Tein kulhollisen hetelmiä ja kreikkalaista jugua kun ei jaksa puuroo nyte. Saa naapuri katsella mun vitivalkoista persettä. Ja karvaista. Pyllyvako ei oo karvanen mut posket. Mittari näyttää +25 mut kai toi arska pian kunnolla lämmittää. Niin ja korkkasin päivän ekan retpullin.

Hei. Hei kaveri. Pää kii.

Olihan ne. Mutta missään ei ole ollut sellaista tekemisen meininkiä kuin 40-luvun Saksassa.

e: Ohhoh. Sieltähän tuli itse tulppatieteen tohtori. Tervetuloa.

Kiitos kiitos. Kuivattelin tässä tulppia hetken aikaa. Niin se aika mennä roilottaa. Tässä on ehditty käymään moneen kertaan suihkussa, bodailemaan käsipainoilla jne

Back
Ylös Bottom