Milläs helvetillä sitä saisi unta? Seiskan aikoihin pitäisi salille herätä ja kohta 2h pyörinyt sängyssä kun ei vain uni tule silmään :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on joskus toiminut meditointi. Kuvittelee itsensä kivaan, rauhalliseen paikkaan jossa on mukava olla. Itsellä se on tuttu (hiukan kaunisteltu) metsämaisema puroineen jossa vietän taukoa. Uniongelmat on v-mäisiä :/
Palkattomat työt alkaisi taas tänään. Nyt jännittää kyllä oikeasti ihan liikaa.
Kiva että naapurissa rempataan. Miksikähän ne kaikkein äänekkäimmät poraamiset, hiomiset ym.hommat pitää tehdä heti klo.7 aikaan, mutta nyt kymmenen maissa on vuorossa jokin huomattavasti hiljaisempi työvaihe. Mulla on loma, vitun mulkut!!!!
Melkein sama kuvio mulla. Heräsin ysiltä naapurin porakoneesee ja mulla loma! Mut toisaalta. Siirryin terassille makoilee kun aurinko porottaa. Tein kulhollisen hetelmiä ja kreikkalaista jugua kun ei jaksa puuroo nyte. Saa naapuri katsella mun vitivalkoista persettä. Ja karvaista. Pyllyvako ei oo karvanen mut posket. Mittari näyttää +25 mut kai toi arska pian kunnolla lämmittää. Niin ja korkkasin päivän ekan retpullin.
Hei. Hei kaveri. Pää kii.
en koskaan ikinä kirjot esim fb mitään, paitsi jos oon lähössä reissuun. Pakkis on ainoa mesta mihin tulee suollettua jotain muuta (ulosteperäistä) tekstiä.