Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aaah, Nøgne Ø Imperial Stout, onpa hyvää. Tyttöystäväkin maistoi vähän, mutta jostain syystä se ei ollut mausta samaa mieltä :wtf:

Ei ollut, nuorisotapahtuma, tämä. höhö

- - - Updated - - -

Minä, olen nuoriso.

On tuo Loiri kuningas! (@Hjallis).

-Loirilla kissoja. Hjallis kysyi, että korvaako kissat naisen? "No ei ne suihin ota." -Loiri.

-Hjallis kysyi viitikkö enää iskeä naisia? "En viiti, ku aamulla herää ja katsoo niin nainen on kuitenkin rumempi ku minä!" -Loiri.

Ötyä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä...

image.webp

Melkoista pöhinää potipiltinkirintamalla. Olen aivan äimän käkenä. Reilussa puolessa vuodessa Suomen potiskene on harpannut ison askeleen eteenpäin. Nyt lötyy useita mahtavia ja eettisiä ruumiita usealtakin keharilta. Wilenius, Kujanen, Nyyssönen, Heinälä ym. Mahtavaa katsottavaa. Varsinkin Wileniuksen massoittuminen ja Nyssösen sääret ansaitsevat erityismaininnan. Veikkaanpa, että Nyyssönenkin on tehnyt todella kovia reenejä säärille.

MÖYKKYNEN tervetuloa takaisin! Kerros ny vähä siitä minkistäki sitte ku höpöttely makuu pääsit. Viäkö kuvioissa? :)

Kohta alkaa tv:stä Juomahemmo -elokuva. Arvaattekin varmaan, että luin sen ensin Judohemmona.

Kyllä me ollaan MÖYKKYSTÄ kaivattukin. Pääseeköhän se Johnykin kohta sieltä naapurin kaiman ikeestä?

Oi pojjat. Kolme deadlineä huomenna, tällä hetkellä näyttää siltä että yhteen ehdin kun tunnin päästä ajattelin aloittaa kahden päivän mittaisen loman ja lähteä narraamaan kaloja ja ottaa olutta. Ja kusemaan veneestä.

Voi veljet, vokotin pizzakuva öy-threadissa.

Voi veljet. Heräsin yöllä kolme kerta juomaan vettä. Tämän lisäksi näin unta veden juomisesta. Taisi olla riittävästi sitä suolaa.

Back
Ylös Bottom