Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"iiriskofii"

Ja baarimestaritarhan tottelee. Olenko Master? Ainakin maksuMies.

- - - Updated - - -

Mites Teillä muilla?

- - - Updated - - -

Pe-ehtoo:sujuu?

Yours Vesa katselee samaa ohjelmaa a-alueella. Täytyy sanoa: notta. Kyllä sitä vaan isänmaallisenkin Miehen täytyy vain ihailla Iljan kaltaista venäläistä taituria. Aivan väristyksiä aiheuttaa.

- - - Updated - - -

Ei ole ollenkaan pöllömpiä nuo neuvostoliittolaiset tanssitytöt kään! Aivan tässä tulee väkisin MÖYKKYNEN Mieleen.

Mitä kuntit tuumaatte: pitäisikö Minun tilata tänään vodkamartini, sheikken, nor stöörd?

Emmä sittenkään. Ei ole juoman oikeaoppista nauttimista vaativaa, pukua, päällä. Olen pukeutunut hyvin casual. Se, se on ainoa oikea tyyli Paulin keikalle.

- - - Updated - - -

On muuten puolihuolimattomasti, ts.juostenkusten, lipsahdellut näitä viestejä, tänne. Täytyy taas kuittaa muistaa rajoittaa: etten ohita kairaa.

- - - Updated - - -

Ainakaan kovin äkkiä.

Mites, kuntit, olisiko kellään kiinnostusta testata esim. baarissa, miltä Pallini maistuu?

image-01.jpg

Haluan lähettää henkilökohtaiset terveiset entisesti kotikaupungistsi Seinä Joesta. Olin tänään kuulemaassa kaupingin valtuuston sanomaa nykyisestä taloustilanteesta. Meillä menee huonosti. Verovarat eivät enää riitä. Kaupunki velkaantuu. Näen yhtäläisyyttä Sinun pois muuton ja tämän seikan välillä.

Haluan lähettää henkilökohtiset terveiset entisesti kotikaupungistsi Seinä Joesta. Olin tänään kuulemaassa kaupingin valtuuston sanomaa nykyisestä taloustilanteesta. Meillä menee huonosti. Verovarat eivät enää riittä. Kaupunki velkaantuu. Näen yhtäläisyyttä Sinun pois muuton ja tämän seikan välillä.

Ymmärrän kyllä, että lähtöni oli Seinä-joelle kova pala. Kuin joku olisi iskenyt märillä kalsareilla kasvoille. Vaasa on ollut ihan asuttava paikka, mitä nyt torilla joskus näkyy vähän liikaa somalialaisia koneinsinöörejä ,joiden todistukset ovat vain unohtuneet somaliaan.

Kyllä minä, kuntit, kaipaan 90-lukua kovasti. Muistan kerrankin kun oltiin metallikäsityön tunnilla yläasteella Kemissä ja olin hitsaamassa atraimeen niitä piikkejä. Yksi kiinalainen epäselvästi suomea puhuva maahanmuuttaja lähestyi minua kesken hitstauksen hitsipuikko kädessään ja kysyi jotein, josta en saanut mitään selvää mutta oletin, että se kysyi, jotta missä näitä hitsauspuikkoja on lisää. En tiennyt, missä niitä oli, joten vastasin vain leveä hymy kasvojenkohotuksellani "Ei harmainta". Kun kiinalainen poistui hämmentyneen näköisenä paikalta niin huono ystäväni repesi nauramaan kuin somalainen koneinsinööri. Kysyin, että mikäs nyt noin pistää ikeniä tuulettamaan. Huono ystäväni vastasi, että kiinalainen oli kysynyt minulta, että hitsaanko vielä.

Mites, kuntit, onko muilla vastaavia kokemuksia kiinalaisista ja hitsauksesta?

Ei, mutta kerran teknisen tunnilla yläasteella kun tehtiin pajahommia, makkaratikkua tietenkin, poltin hehkuvalla tangolla uusiin verkkareihini reiän. Kyllä vitutti, mutta en ole vielä keksinyt, miten sen saisi kiinalaisten syyksi. Saatika somalialaisen koneinsinöörin...

Miekkataksilla on nopea palvelu, porraskäytävään väsähtäneelle herrasmiehelle saapui kyyti jatkobileisiin alta viidessä minuutissa tilauksesta!

Semmoista se on sielä huvudstadissa. Toista se on maaseudulla.

Kohta kuntit korjaamolle, rytmikorjaamolle! "muutkin mokaa"

Back
Ylös Bottom