Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen lomalla! Tai melkein lomalla. Huomenna on vielä noin puolisen tuntia kouluaikaa, jonka jälkeen suuntaan kaupungille ostamaan jotain. Ehkä munkin.

Mutta, kuntit ja cuntit, oletteko jo valmistautuneet perjantaihin?

Perjantai ei vaadi mitään suurempia toimenpiteitä, mutta lauantaita varten on ihan valmista:
IMG_5192.webp

Munkkeja olen syönyt kuluneena vuonna ehkä kaksi.

Minä oon syöny sitte teidänkin puolesta. Eilen kyllä tuntui vähän siltä, että tämä ruho alkaa painaa liian paljon. Jos huomisen jälkeen lopetan taas hetkeksi aikaa munkkien ja jätskien syönnin.

Ai siikkerillä on lauantaiks fliissiviltti valmiiks viritettynä? Siellähän sitä on sitten mukavata mamman kanssa maata alla ja kädet vaeltavat vaivihkaa sopimattomiin paikkoihin. Toivottavasti henkilökohtainen hygienia on priorisoitu melko korkealle juuri tällaisien tilanteiden varalta. Kynnen alle kun saa kunnon tahmapökäleen ja epähuomioissaan sitten käyttää sormea suussa, siinähän joutuu pian sairaslomalle. Mitäs työehtosopimus sanoo tällaisesta täysin turhasta ja ylimääräisestä sairastelusta.

- - - Updated - - -

Ei auta Vitaepro.

Futherin arvio ei kauas heittänyt. Nimittäin nimittäin, la iltana olisi kaksi vaihtoehtoa. Joko jäädä sääriotuksen kanssa saunomaan, nauttimaan takkatulen lämmöstä, ehkä paistelemaan pari lettua yms. Tai sitten voisi lähteä puron varteen istumaan muutamaksi tunniksi, jossa ei tod näk tälläkään kertaa tapahtuisi yhtään mitään.

Jälkimmäinen vaihtoehto kyllä vähän houkuttelisi.

:face:

Toivottavasti tämä kyseinen sääriotus ei ole varustettu tyypillisellä NAISlogiikalla. Tuostahan voisi äkkiä vetää johtopäätöksiä :D

- - - Updated - - -

Sanamuoto kyllä päästää sankarimme pälkähästä, kun se jälkimmäinen vaihtoehto kerran vain vähän kiinnostaa. Eli kuitenkin enemmän kiinnostaa ne vilttihommat, eiks ni Siikkeri. Eiks ni? ...

Futherin arvio ei kauas heittänyt. Nimittäin nimittäin, la iltana olisi kaksi vaihtoehtoa. Joko jäädä sääriotuksen kanssa saunomaan, nauttimaan takkatulen lämmöstä, ehkä paistelemaan pari lettua yms. Tai sitten voisi lähteä puron varteen istumaan muutamaksi tunniksi, jossa ei tod näk tälläkään kertaa tapahtuisi yhtään mitään.

Jälkimmäinen vaihtoehto kyllä vähän houkuttelisi.

:face:

Hetkinen! Jätkä justiin motkotti ku mä notkun liikaa ja iteki himiöit vaan notkumista. Taitat olla vaan minun vapaudelleni kateellinen. Jätkä!

Hetkinen! Jätkä justiin motkotti ku mä notkun liikaa ja iteki himiöit vaan notkumista. Taitat olla vaan minun vapaudelleni kateellinen. Jätkä!

Siinä on vaan omat jännitysmomenttinsa, kun hämärtyvässä illassa kuuluu varmistimen vaimea naksahdus...

Eikä siellä koko yötä mene. Voihan käydä niinkin että kun tulee kotiin, kiuas on edelleen kuumana.

Futher ei ymmärrä mitä tarkoitin.

Kyllähän se nyt niin on että jälkikasvunteonharjoittelua voi tehdä milloin vain, mutta väijyssä olemiselle on laissa määrätty aikansa...
Tai no mistä minä tiedän mitä sinä siellä puron varressa harrastat.

^Niinpä.

Itse ajattelen tätä säästämismetodina.
Ei tule tilailtua niin paljoa kaikkea turhaa krääsää netin uumenista, kun selailee välillä pakkistakin.

- - - Updated - - -

Tosin viskin ja/tai oluen tilaaminen ei tietenkään ole turhaa.

Back
Ylös Bottom