Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vokotille pitäisi keksiä joku harrastus. Tai löytää nainen. Tai molemmat.

Ei saatana, ei jää yhtään aikaa ulosteelle. Tai sitten sen NAISen pitäis ymmärtää kunnon ulosteen päälle. Silloin, kun MIES tahtoo ulosteelle, ei eteen asetuta poikkiteloin tai sakset avoinna.

- - - Updated - - -

Työpisteen turvallisessa syleilyssä silmänruuastakin vastaa pakkis ja väittäisin, että ei suihkuhierontatissejä näe (monessa) työpaikkaruokalassa, joten työpiste voittaa jälleen.

edit.typotus

No ei näe ei, mutta itselläni on ehkä tavallista yksilöä kehittyneempi mielikuvitus. Pystyn helposti kuvittelemaan erilaisia aistihavaintoja erittäin, erittäin todentuntuisesti. Tulee ihan semmosia fyysisiä tuntemuksia paikkoihin. Enkä tarkoita hammaslääkärin tuotoksia nyt.

S-alille.

Toveri futher on kyllä siinä oikeassa, että naiset on monta poikamiestä pilanneet.

#vokot #deitti

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No ei näe ei, mutta itselläni on ehkä tavallista yksilöä kehittyneempi mielikuvitus. Pystyn helposti kuvittelemaan erilaisia aistihavaintoja erittäin, erittäin todentuntuisesti. Tulee ihan semmosia fyysisiä tuntemuksia paikkoihin. Enkä tarkoita hammaslääkärin tuotoksia nyt.

Olen kuullut myös sen tason osaajista, joiden aistihavainnot tapahtuvat kuvittelematta.
Ikään kuin havainnoitsija olisi oma eliönsä ja muodostaisi silmien kanssa aisaparin, joka ohittaa aivot mielikuvan luojana.

Tällaisessa olisi se hyvä puoli, että voisi todeta itsensä syyntakeettomaksi.

Hei tarjoilija tuokaa mulle kolpakko, yhtä kylmä niinkuin aina ennen KIN.

- - - Updated - - -

Nyt on kuntit hyvä suunnitelma.

- - - Updated - - -

esitän loppupäivän ahkeraa sisätyömiestä.

- - - Updated - - -

Muutkin dokaa.

- - - Updated - - -

Jos mä kohta jaksaisin taas.

Mistäs tuollaisia ajatuksia sait päähäsi?

Vaikuttaa siltä että sulla on ihan liikaa ylimääräistä aikaa. Esim laahustaa pitkin kaupunkia oluen tai kahvin perässä.
Voisit laahustaa frau vokotin perässä pitkin Ikeaa.

- - - Updated - - -

esitän loppupäivän ahkeraa sisätyömiestä.

Ei siis mitään normaalista poikkeavaa.

Vaikuttaa siltä että sulla on ihan liikaa ylimääräistä aikaa. Esim laahustaa pitkin kaupunkia oluen tai kahvin perässä.

Ulostee! Ei kohovia.

Ja tuo mielikuva liiasta ajasta syntyy varmaan helposti siitä syystä että: koska en viihdy kotona täytyy kotoa pysyä poissa mahdollisimman paljon. Toiseksi: nautin olueni ja teeni tarjoiltuna. Täten: tuen omalta osaltani palvelualojen työllisyyttä. Samalla tuen valtiota maksamalla mm. arvonlisä, sekä alkoholiveroa.

- - - Updated - - -

Jos lähtis kahveelle. Oisko munkki vaiko jokin muu kondiittorin tuote.

Perjantaina vasta munkkia. Ei tänään.

Mulla oli eilen sika, tänään wieneri. Huomisesta ei voi vielä tietää. Alustavia suunnitelmia olen kyllä jo tehnyt.

Tadaaa!

Nyt kahveelle, niin hienon teoksen tein.

Liitteet

• uploadfromtaptalk1412849315224.webp
    uploadfromtaptalk1412849315224.webp
    34,5 KB · Katsottu: 206
Voimakas ihmiskäden jälki näkyvissä. Suomalaista laatua!

- - - Updated - - -

Tuo hyllyhän olis kätevä kaikille laihduttaville kotonakahvin ystäville. Ei tule montaa keksipakettia ostettua, kun ei sovi.

- - - Updated - - -

Liimausgolftukivyökahvikeksipaketti-hylly.

Tämä poikapa juo teetä! Töissä kun ei ole tarjolla eikä tarjoilla mitään oikeaa kahvia.
Jos kahvia juon, on sen oltava tummapaahtoista. Toisin sanoen suomiripulikahvi ei maistu, tai siis maistuu sille itselleen!

Voimakas ihmiskäden jälki näkyvissä. Suomalaista laatua!

- - - Updated - - -

Tuo hyllyhän olis kätevä kaikille laihduttavilla kotonakahvin ystäville. Ei tule montaa keksipakettia ostettua, kun ei sovi.

- - - Updated - - -

Liimausgolftukivyökahvikeksipaketti-hylly.
Juu, tein karkkihyllyn NAISihmiselle.

Otin kermamunkin, näin koska ollaan jo lähellä perjantaita.

Mä tykkään ripulista. Se on märkää kakkaa.

Mutta, kuntit ja cuntit, oletteko jo valmistautuneet perjantaihin? Taidan laittaa juhlan kunniaksi myös huomenna puhtaat aluskalsarit jalkaan:

Perjantaina saa lähennellä vieraitakin - ESS.fi

Ja nythän mä samalla tajusin, miks mun voimakentässä on tuntunut voimakasta häiriöö, Sanzehan on tai on tulossa. Huudeille. Sanojensa mukaan. Voimakas tulemisen tunne. Voimakas.

Back
Ylös Bottom