Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä heräsin jo.

Mä en. Lisäksi, mun reisiä ja käden koukistajia särkee. Lihasperäistä se on. Haluaisin myös nähdä paljaat tissit äkkiä. Naisen. Pulleat, pyöreät, ei mitään lapasia, eihän vielä ole etes pakkasta.

- - - Updated - - -

Ts. ihan pyllystä on. Ja mä haluan vieläpä siivota tänään. Enkä ostanu eilen kaupasta Kouvolan Lakupussia, vaikka pitelin sellaista hetken käsissäni. Ei ollut eläimellinen olo.

- - - Updated - - -

Zervuska haidis, limaku ziero. Dög deg. Rsk tsk.

Mä en. Lisäksi, mun reisiä ja käden koukistajia särkee. Lihasperäistä se on. Haluaisin myös nähdä paljaat tissit äkkiä. Naisen. Pulleat, pyöreät, ei mitään lapasia, eihän vielä ole etes pakkasta.

Mulla särkee jalkapöytiä. Niissä on vähän mustelmaaki. Enkä mä saa kenkiä jalkaan. Yhyy!
En halua nähdä tissejä. Mulla on omat mukana.

En halua nähdä tissejä. Mulla on omat mukana.

Toi on tommosta NAISille tyypillistä kehuskelua ja HIHIttelyä. "Mullapa onkin tissiiit, lällällällällälliaaruu, sultapa pääsikin piaaruu..."

Enemmän pitäis olla paljaita tissejä arkipäivissä. Hmm, pitäsköhän mun laittaa aloite sähköpostilla kaikille töissä, aiheesta yläosaton torjantai. Joo, mä laitan.

Lupauduin metsästysoppaaksi parille saksalaiselle. Säätiedoitus lupaa reipasta sadetta, lintukannat on meilläpäin alimmillaan minun aikana ja jotain siansaksan tapaista olen änkyttänyt viimeksi neljä vuotta sitten Namibiassa.

Koossa on jälleen kaikki onnistumisen elementit :D

Siinä teille tissi

20140831_203502-1.webp

Ulostee. Wieneriläisellä. Oli ja meni. Nyt pelkkä purkka ja sosiaalista elämää teidän kanssanne.

image.webp

Onpas vetelä olo ja pitäs tehdä opiskelujuttuja, kun lapsetkin on hoidossa, mutta eipä huvita. Palautuspäivä on vasta kuun lopussa, ei vielä osaa tehdä, kun ei ole pakko :face:

Ajat muuttuu. Tissit navoiks ja näin.

Aika aikasin ulosteellä. Hullua, minä vasta heräsin. Tosin tavote on olla kymppiin mennessä työmaalla. Ehdin vielä.

Back
Ylös Bottom