Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olihan mulla yks tunti aktiivista työntekoa. Nyt pitäs saada jotain suunnittelua tehtyä. Raah. Sitä ei varmaan saa tehtyä pakkista selaamalla ja blogeja lukemalla...

Höhöh, tää oli kuvaketjussa, mutta PANNAAN tännekin kun kerta on aihetta sivuttu täälläkin joskus.

Fingerpori_20141002.gif

Ajattelin tänään myös vähän riipasta alkoholia. Noin niinku vanhojen aikojen muisteluiden kunniaksi. Onhan vanha ammattiryhmäni tunnetusti kova tenuttaan, joten pieni riipaisu on vitsi vain.

Mä tulen kahden viikon päästä Treelle. Käyn eka Hervatsussa saamassa selekääni ja illan päälle saatan eksyä kaapunnille. Saa nähä mitä sitä keksii.

Kysymys. Miks äidit aina hötkyilee? Päiväunet kesken ja grrrr.

Ehkä juomatapasi keskieurooppalaistuvat ikääntymisesi myötä -> ei pahoja krapuloita. Näin on käynyt myös allerkirjoittaneelle.

Yous, Vesa

Mä tulen kahden viikon päästä Treelle. Käyn eka Hervatsussa saamassa selekääni ja illan päälle saatan eksyä kaapunnille. Saa nähä mitä sitä keksii.

Kysymys. Miks äidit aina hötkyilee? Päiväunet kesken ja grrrr.

Tampereella kaapunnilla saattaa tulla pää kipeäksi. Etenkin, jos on ensin Herwoodissa saanut selkäänsä.

Back
Ylös Bottom