Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voit olla hyödyksi esimerkiksi naisille, esimerkiksi Irmalle postaamalla tänne kuvan ruumiistasi. Näin annat heille saumat katsella Miestä!

Kyllä minusta puuttuu sitä tarkoitusta varten 20kg hormonilihaa. Ei minun kyllä tarvitse olla tarpeellinen, kunhan elannon ja kaikkea kivaa saan jostain jotenkin. Nälkä oli, melkein itkupotkuraivareihin asti. Ja piti vaan levätä, mutta taidan tehdä taas virheen ja boulderoida ja olen sitten taas niin kipeä ettei mihinkään kykene eikä pysty edes raivareihin. Mutta olen tehnyt myös huomion että foorumia lukee liikaa huolestuvia ihmisiä ja minä EN pidä huolestuvista ihmisistä. Pakokeinoa etsiessä.

Just another brick in the wall with the bleeding asshole lump.

- - - Updated - - -

Teen tässä sivussa opintoja, en minä pelkästään näitä viestejä mieti. Jos joku asiaa miettii. :)

- - - Updated - - -

Itseasiassa en mieti näitä viestejä ja niiden sisältöä pahemmin, koska lepuutan aivojani. Pitäisiköhän liittää kuvakin?

- - - Updated - - -

Sen joutuisin kyllä erikseen ottamaan ja sitä en viitsi tehdä. Kuopataan idea.

- - - Updated - - -

Google varmaan auttaa sellaisia, jotka haluavat tietää asiasta enemmän. Se kuva sopisi kyllä joka powerpointiin.

Etkö muka vieläkään ole tottunu minuun?

Ei pysty.

Löysin muuten kuvan siitä sun tortusta.
20110114-ugly-pie-pizza-1.webp
Melkosen kuppanen lörtsy.

Ilma lähes seisoo. Kukas teistä karvanaamoista lähtee spotteriksi ei varmaan kukaan voi moro.

Ovelle koputti aamusella Taloustutkimuksen setä. Hirveesti kyseli kaikenlaista, eniten puolustus- ja turvallisuuspolitiikasta. Ei löytynyt Horjumatta sinne, minne Marskin miekka viittaa tien -vastausvaihtoehtoa, niin täytyi tylsästi vain olla jokseenkin samaa mieltä :D

Meinasin laittaa Springsteenin Brucea, mutta emmää sitte ku kaikki sitä on jo kuullu. Laitanki tätä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tarkoitan siis, tyyliin: repsottaako jostain nappi, pitikö verhoja uusia, niin siellä on pitänyt käydä monesti, ikkunat piti pestä... Lista on itsellä loputon. Kesäkuussa alko ja vielä ei oo tekeminen loppunut ;)

Back
Ylös Bottom