Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen vieläkin hereillä! Arvasin että loppuviikkoa kohti paranee. Ei enää yhtään niin vanha olo. Nih.
Kauheeta kun nuoret kukkuu yömyöhään ylhäällä. Kyl on surkiaks maailma menny.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minun pitäisi olla kohta koulumatkalla, mutta makaan vielä sängyssä. Syytän Harri Moisiota. Tai oikeastaan kelloradiota, joka tulee vaan uniin eikä herätä. Eli Harri Moisiota.

Olispa rahaa, jotta voisi pitää toista autoa taloudessa. Alkaa busseilla matkustelu kyrsimään. Etenkin kun ollaan Oulussa, jossa juntit istuvat aina käytäväpaikoille tai varaavat laukulla käytäväpaikkaa toivoen, ettei kukaan huomais vapaata paikkaa. Onneksi oon niin iso peruspakkis (40% rasvat ja tytön voimat), että ei normitallaaja uskalla alkaa nurisemaan tai mulkkaamaan kun tulen paikalle pääsyä kyselemään. Voin kuvitella millaista mulkoilua saa joku toinen osakseen. Oon vissiin vähän rasssisti ku en tykkää oululaisista ja omaan kauheat, empiirisiin havaintoihin perustuvat, ennakkoluulot.

Helpottaa aina elämää kun on sellaisen näköinen että tempasee heti.

Weakness to strength tai jotaa.

Unen läpi tunkeutuu joku epämääräisen tuttu ääni. Menee vielä hetki, ennen kuin se pääsee alitajunnasta tajunnan puolelle ja pääsen heräämään ajatukseen -koira oksensi. Siitä sitten hiippailin olohuoneen puolelle tarkastamaan vahingot ja kyllä, jättipotti. Keskelle kangassohvaa, mihinkäs muualle.

Harri Moision iltaohjelma tyäpäivän jälkeen: "Luen. Välillä pidän tauon ja runkkaan. Emmä nyt saatana muuta tarvitse"

Hieno mies:lol2:

Back
Ylös Bottom