Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ooksää joku Näkijä? Tosin mä oon ollu vasta 6 ja puolituntia täällä, joista ainakin tunti on mennyt työtehtävissä. Kävin myös äsken jäähallilla nauttimassa sipulipihvistä, runsaasta salaattipöydästä ja tisseistä, lisäksi hain sähkötukusta pari tarvetta, jotta saan tallin väliseinän ummistettua tänään ja sitämyöten myös välioven paikoilleen. Eli tänään illalla taidan korkata autotallin sisäänajo-ominaisuuden. Sitten ulos. Ja pari tuntia.. minuuttia siinä sitten ajan sisään ja ulos niinku en ikinä!

- - - Updated - - -

Siis nimenomaan ns. peltilehmällä. Mopolla olen jo päässyt sisään.

Tai jos siirtyisi suoraan lankapuhelimeen. Hitto, ei huonompi ratkaisu.

?

puh.webp

Mä ajattelin naruilla tänään gymillä.

ps. Jalat eivät ole vieläkään kipeytyneet, naruilinko eilen turhaan?

Luurikeskusteluun hyppään vähän jälkijunassa. HTC One X on toiminut hyvin ja moitteetta ja ominaisuuksien puolesta se muistuttaa käytössäni enemmän tietokonetta kuin puhelinta. Nykyäänhän se jää jo parempien jalkoihin, mutta veikkaisin hinta-laatusuhteen olevan tällä hetkellä hyvä.

Kuntit!

Devin Townsend Project, Periphery, Shining 21.03.2015 Rytmikorjaamolla
Liput 44€ Selmun jäsen 40€
Ovelta 49€
K 18

- - - Updated - - -

Elämällä on taas joku kiinnepiste tulevaisuudessa.

Maalaaminen on vielä ok mutta tasoittaminen...

Varsinkin jos on hifistelijän vikaa, pari halogeenia molemmista suunnista ja pienimmätki varjot näkyy. :D

Maalaaminen on vielä ok mutta tasoittaminen...

Varsinkin jos on hifistelijän vikaa, pari halogeenia molemmista suunnista ja pienimmätki varjot näkyy. :D
Joo tai led-taskulampun kans kierrät aina hionnan jälkeen sentti sentiltä seinää. Meinas hihat palaa, kun omaa kämppää remppasin aikoinaan :D

Back
Ylös Bottom