Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei ole laumaa, ainakaan ydinlaumaa. Se laajempi lauma ehkä on, mutta sekin hyvin ripoteltu. Koeta tässä nyt elää ihmisiks. Kohta kanaa.

Ehtisköhä sitä vaikka huomenna jo taas salillekki. Eilinen ja tää päivä menny nii et suoraa töistä maalaushommii ja tällee illasta vasta kotii.

Minä se sitten en tykkää yhtää maalaamisesta. Siksi en ole niissä hommissa ollutkaan kahteksaan vuoteen. Ens vuonna on ehkä pakko, ei oo enää varaa siirtää. Paitsi jos ostaa uudet ikknunat.

Kohta tulee 4kk siitä kun vetäsin kännit. Huomasin että kivempaa vetää vaikka 1-2 vklp olutta kun perseet olalle. Johtuu osaks varmaan myös siitä että sosiaalinen paine on vähentynyt. Ihan kiva toisaalta olla juomatta kännei :-)

Bongasin Sanzen tinderistä....

Vieläks oli farkkua päällä? :rolleyes:

- - - Updated - - -

Ehtisköhä sitä vaikka huomenna jo taas salillekki. Eilinen ja tää päivä menny nii et suoraa töistä maalaushommii ja tällee illasta vasta kotii.

Uutta kämppääkö se maalailee?

Hyvää huomenta kaikille.

Reidet on kuulkaa melkosesti tukossa, ilmeisesti Method Perkiömäki Ass-Rape version on menny perille. Betsit meni jälleen ihan reisille. Ehkä tää johtuukin siittä.

Reidet eivät ole eilisen naistenpainojumpan jäljiltä muksiskaan. Harrastin jopa kymmenisen minuuttia "kehonhuoltoa" junpan jälkn. Sis. lapsellisilla painoilla pumppaamista ja venyttelyä.

#röissä
Kyllä tätä ennemmin tekee kuin selkäänsä ottaa. Paitsi santsilta.

Kahveenhakumatka olis kohta, prosessikaavion teko vielä

Kyllä muuten kuntit potkii. Kaamea tärinä päällä. Join siis pelkän kahvin. Etellisestä kokemuksesta on aikaa. Kovaa myrkkyä tuo kofeiini kun sille ei ole turtunut, pl.ulostee ja työteet. Mutta kohovissa tuntuu sitä pärinää olevan valtavasti enemmän.

Hö. Pispalan merinäköalalla olisin ymmärtänyt tuon maalausinnostuksen.

- - - Updated - - -

Mä oon muuten käynyt kujakollissa, kaljalla.

- - - Updated - - -

Oktooberfestit oli sillon. Tissit.

Back
Ylös Bottom