Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä vähän luulen että 7,5euron budjetilla Mr Cojones ei sano edes päivää. Päävoittoa huutaa.

Mä vähän luulen että 7,5euron budjetilla Mr Cojones ei sano edes päivää. Päävoittoa huutaa.
Mulla on kilometrivelotus, taksitaksat. Työntö, veto, toistetaan tarvittaessa niin kyyyyyllä tuo 7,5e on ihan hyvä taksa ite suorituksesta, saa nimittäin nussuttaa ihan huolella ennenku on kilometri edestakasta kasassa. Sitte tulevat myynnit ja klikkaukset pitääki sopia erikseen.

Kunto loppuu 3 min kohdalla.

Lounas pettymys täälläkin. Oli.

Aha. No trilogian puoleen tuntiin ei taida tämän ketjun NAISet etes riittää.

Hetkinen! Kuka tässä on mistään naisista puhunut?

$T2eC16NHJGQFFhj0ff3UBR1tSg!Sp!~~60_35.webp

Hetkinen! Kuka tässä on mistään naisista puhunut?

No sitä mä vähän mietinkin, mutta häveliäänä tyyppinä en viittiny vihjasta. En yleensäkään mitään seksuaalia viljele tai ajattele, joten se olisi ollut minulta jotain perverssiä, eli luonnonvastaista.

- - - Updated - - -

Mä tuon jo kameran niin mun ei tartte osallistua näyttelijäkaartiin.

Hitto mulla oli opiskeluaikoina original musta nahkanen casting couch, mut menin ja möin sen. Olis pitäny säästää. Möin muuten vitosella ja kaiffari löysi sen sisältä 25e kolikoina ja seteleinä. Onneks olin muutaman vuoden istuskellu siinä puo paljaana ja castingiäkin ollut. Ja kuka pyyhii sohvaa? Niin sain hyvityksen sillä ajatuksella.

Irmallahan on melkein uusi sohva. Ainakin koeistuttu.

- - - Updated - - -

Mutta ei oteta siltä sohvaa, muutenhan hänkin voi jäävätä ittensä näyttelijöiden joukosta.

- - - Updated - - -

Hmm. Sohva otetaan siltä ketä ei haluta nähtä silmästä silmään kuvaruudulla.

Hitto miten vanha olo, taas tekisi jo mieli mennä nukkumaan. Onneksi enää 2 duunipäivää, sitten viikonloppu :) Ja siitä todennäköisesti alkaa 1,5kk loma.

Back
Ylös Bottom