Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisköhän asentaa uudestaan Minecraft. Mulla oli niin hieno maailma vedenalaisine kaupunkeineen, kunnes läppäri tilttasi jotain ja peli jäi pysyvästi tärähtäneen väriseksi ja pikselöidyksi (ehhehe, siis silleen väärällä tavalla). Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Pleikkarilla tuo olisi, mutta en oikein osaa tota sillä, tulee huono olo.

Nälkä. Heikkous. Miksi aina on joku, jonka mielestä vois käydä "muutamalla" vaikka ite aattelit ottaa chillisti? Taas krapulassa junassa kohti lentokenttää... Screw you guys, i'm going home.

Huh saatana, taas on koko viikko melkein painettu laikka punasena, varalaikatkin on kohta käytetty. Kohta mä otan virallisen näköisen paperipinon kainaloon, toiseen käteen puhelin, muutama kerta edestakas käytävän päästä päähän, ja kun kukaan ei näe, livahdan ovesta ulos vapauteen. Edes susikoira Roi ei jäljilleni pääse, vaikka nenässään ei vikaa olisikaan. Eihän sentään kukaan Sniffaroi kuten Sniffari-Roi.

- - - Updated - - -

Kiik Rousböög.

- - - Updated - - -

Sniffari med liten kuk.

- - - Updated - - -

Och Ac3-Comfort, när analöppningen är kittlig.

Katjalla on nyt paljon paremmat mahdollisuudet pääst Big Brother!

katso liitettä 120218

.
.
.

(onks se kangas keskeltä paksumpi, vai.. ??)

Amerikassa kaikki on toisin.

motobabe-wallpaper-14-january-13.webp

Ei tullut rapsuttajaa, mutta laumaeläimiä saapui näkösälle. Ja mä tartteen sen pyörän muhkeareisisellä hoikalla satunnais kyyditettevällä nyt kun taas tökitään siihen suuntaan. Välillä voin tyytyä myös vähempään, mutta laadusta tinkimättä.

Martina Maitolehmän ohjelmaa katsoessa tekisi mieli levittää Niveät silmän sarveiskalvoille ja suorastaan tunkea paperit korviin.

- - - Updated - - -

Eli tarvikkeiden väärinkäyttöä se olisi. Juuvittu.

Mä en uskaltanu laittaa ääniä päälle. Katselin vaan. hITsin vitsi kyllä tämä tästä

- - - Updated - - -

Ei se siitä. Olisko aika vitsii lähteä. Koska vkl koska alkaa

Ei se vielä ala. Nyt vasta mennään juomaan perjantain kaffeplöröt.

Sitten vielä notkutaan noin 85minuuttia.

- - - Updated - - -

Viikon työpanos on nyt annettu. Tuntuu vahvasti. Siltä.

Jos kävis paskalla.

Suosittelen, varsinkin jos suoritus perustuu tarpeeseen. On huomattavasti mukavampi pyöräillä kotiin ainakin näennäisesti puhtaissa aluskalsareissa, tai kommandona. Luulisin näin. Empiiristä kokemusta ei ole karttunut molemmista skenaarioista, kun en ole koskaan pyöräillyt ulostemassa persposkien ja kalsarien sisäpinnan välissä. Olen kyllä harrastanut juoksua kyseisellä lisämausteella höystettynä. Se oli jännittävää.

- - - Updated - - -

Enkä tarkoita muuten juoksua pyöräillen, jos jäi epäselväksi.

Tärkein prioriteetti oli ajoittaa kakki ajankohtaan, palkka juoksee.

- - - Updated - - -

Palkka juoksee, minä en.

Back
Ylös Bottom