Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuume iski taas! Töistä kotia leppäilemmään. :curs:

image.webp

punaviiniä ja jääkiekkoa, kyllä elämä on ihanaa

On varmaan kriden, kritsnatsin, ephen, pikkutableetin, johnnyn, MÖYKKYSEN, vain muutamia mainitakseni, kanssa löytänyt sen mysteerisen jutun jota elämäksi kutsutaan.

- - - Updated - - -

Minulla ei sitä ole, joten:

Työt, tehty
Gymillä, käyty
Tiskit, tiskattu
Romanttisella päivällisellä itseitseni kanssa etnisessä ravintelissa, käyty
Ulosteellä, käyty
Kaupassa, käyty

MUTTA!

#läsnä #terveydeksi, negative

Sen sijaan en jaksa liikahtaa sohvalta. Sohvalla istuminen on hyvin epäterveellistä!

Olenko nyt virallisesti tullut vanhaksi? Kyllä mä ny yleensä perjantainajapoikamiehenä oon jaksanu piipahtamassa kapakassa, terveydeksi.

- - - Updated - - -

Oliko huva ruoka? Pääsetkö toisille illallistreffeille?

Tonnikala, jauheliha, ananas. 4/5

Neule? Onko Sic ikämiehiä?

Kävin oikeesti vaan yhellä oluella. Istuin yli 2 tuntia Kaislassa ja join vaan yhen.

Syöty, saunottu ja jätetty juomatta. Ei jaksa oikein ulkoillakaan. Kyllä tää ilta nyt meni vähän pilalle kun olen rauhallisen mummomaisesti kotona, mutta ilman lääkkeitä. Alkoholin puutteesta tämä ei johdu sillä viskiä, olutta, punaviiniä ja lonkeroa löytyy kaapista ja konjakki pöydältä.

Panoneule, selvä ero. Jonka sic brändäsi onnistuneesti viriileille nuorille aikuisille. Neule sen sijaan on ikämiehille. Ekkö nää oo lukenu sen juttuja?

Back
Ylös Bottom