Jätkä on heti ehdottelemas ryhmäseksiä! On se härski jätkä.
Eläpä liiottele. Menihän tuossa ainakin puoli tuntia ehotteluun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätkä on heti ehdottelemas ryhmäseksiä! On se härski jätkä.
Mun lempi(nahka)saappaat hajosivat Tallinnassa viime viikonloppuna ja nyt mä olen ihan hukassa. Ne oli niin hyvät! No, huomenna kun lähtee Venäjälle niin voi laittaa vaikka millaset korkosaappaat eikä erotu joukosta. Täällä mun huudeilla katotaan vähän pitkään, jos sellasilla pistelee menemään ilman et on juhlat :D Muutaman viikon päästä ostettava kyllä uudet, saappaita ei ole koskaan liikaa.
Syksyssäkin on parasta se kun voi taas käyttää saappaita joka kelillä!

Ei ainakaa alushousuja.
Täällä täytynyt koittaa sulautua joukkoon :DHarmittaa, kun se aikasempi dokumentti lepakkopommista meni ohi. :(
Harmittaa, kun se aikasempi dokumentti lepakkopommista meni ohi. :(
Muista kondoomi. Ei tuu vahinkoja. Taudithan ei teräkseen tartu, eli niitä on turha pelätä.Minulle on kerrottu, että tytöt tykkää kun pippeli laitetaan pimpsaan ja siellä sitten huljutellaan.
Onko tämä todellisuutta vai onko minulle valheteltu.
Ei millään löydy sellaista linkkiä mutta muistelen sinistä kuolanneeni (Lake Placid Blue varmaan), Olympic White kelpaisi myös. Olen niin raskaskätinen että toi paksu C-profiilin kaula ja sen edellyttämä hevimpi kielisetti sopii mulle kuin, kuin... öööh.. avain reikään...?Ai sen mustan?