Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun lempi(nahka)saappaat hajosivat Tallinnassa viime viikonloppuna ja nyt mä olen ihan hukassa. Ne oli niin hyvät! No, huomenna kun lähtee Venäjälle niin voi laittaa vaikka millaset korkosaappaat eikä erotu joukosta. Täällä mun huudeilla katotaan vähän pitkään, jos sellasilla pistelee menemään ilman et on juhlat :D Muutaman viikon päästä ostettava kyllä uudet, saappaita ei ole koskaan liikaa.

Syksyssäkin on parasta se kun voi taas käyttää saappaita joka kelillä!

Mutta eikös sängyssä voi kuitenkin käyttää saappaita. Kelillä kun kelillä.

Mun lempi(nahka)saappaat hajosivat Tallinnassa viime viikonloppuna ja nyt mä olen ihan hukassa. Ne oli niin hyvät! No, huomenna kun lähtee Venäjälle niin voi laittaa vaikka millaset korkosaappaat eikä erotu joukosta. Täällä mun huudeilla katotaan vähän pitkään, jos sellasilla pistelee menemään ilman et on juhlat :D Muutaman viikon päästä ostettava kyllä uudet, saappaita ei ole koskaan liikaa.

Syksyssäkin on parasta se kun voi taas käyttää saappaita joka kelillä!

Täällä oli myynnissä samanlaiset ku sun vanhat:
Sex-appeal-real-leather-s-shoes-s-long-boots_7675013_4.webp

Itse en käytä. Käytän vain moottoripyöräillessä.

- - - Updated - - -

Minulla ei ole softail breakouttia.

Harmittaa, kun se aikasempi dokumentti lepakkopommista meni ohi. :(

Mulle kävi sama äksidentti. Onneksi ehdin väijyä sen Areenasta.

Suunnitelma oli kyllä huikea, ja kaiken lisäksi se vieläpä toimi testeissä:D Tositoimiin ei koskaan päästy, koska eräs toinen kehitystyö johti Japanin antautumiseen...

Samassa ohjelmassa asennettiin puluja ohjaamaan lentokoneesta pudotettu pommi laivaan:D

e: Jumalauta mitä tykkejä:wtf:

Mä olen keksinyt hyvän keinon säästää mun vapaa-aikaa ja tehdä jopa kurjista jutuista ihan mukavia ja ennen kaikkea palkallisia! Olen siirtänyt mm. hiusten perusteellisen selvityksen ja harjauksen, kulmien nyppimisen, venyttelyn ja kaikkia pikkuhommia työajalle duunissa. Kyllä kelpasi tänäänkin venytellä yli 20€ tuntipalkalla :D

Ai sen mustan?
Ei millään löydy sellaista linkkiä mutta muistelen sinistä kuolanneeni (Lake Placid Blue varmaan), Olympic White kelpaisi myös. Olen niin raskaskätinen että toi paksu C-profiilin kaula ja sen edellyttämä hevimpi kielisetti sopii mulle kuin, kuin... öööh.. avain reikään...?

- - - Updated - - -

Raskaskätisyys johtuu HCBB:stä!

Tosimies sen itse veistääkin.

- - - Updated - - -

"Ite ku teköö saa sellasta ku tuloo" Höhö

- - - Updated - - -

Itse olen myös joka halavatun kepin tuunannut uusiksi. Hieno harrastus.

Back
Ylös Bottom