Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nii se taisi olla makkaraleipää syömässä köökissä josssain vimosemmissa jaksoissa ennen kesätaukoa. Ai kauhia, sitähän itekkin pittää syyä. Salkkarit menee tosin boxiin ja ne voi sitten kattoa myöhemmin ilman mainoksia.

Digidigidigidigi..

Juhlan kunniaksi syödään kumpainenkin puolikas suklaajäätelöpaketista.

Kattelin just Steve'n'Seagullsin videoita youtubesta ja luin kommenteista, että on helvetin rasistista pitää päässä intiaanipäähinettä. wtf.

Tuotaaaa... mistähän mää näkisin mikä OS X -versio tässä mun Macissa on? :D

Vasemmasta yläkulmasta painat omenan kuvaa ja siitä tietoja tästä macista kohta.

Ennn ole!

"Ennfn olhef"
giphy.gif

Adrift sanoi:
Kattelin just Steve'n'Seagullsin videoita youtubesta ja luin kommenteista, että on helvetin rasistista pitää päässä intiaanipäähinettä. wtf.

Ei youtube-kommentteja kannata lukea, niistä saa aivovamman ja seuraavaksi rupeat itse kirjoittelemaan niitä.

Ei youtube-kommentteja kannata lukea, niistä saa aivovamman ja seuraavaksi rupeat itse kirjoittelemaan niitä.

Taitaa olla sama homma vähän kaikkien kommenttien kanssa...

Futter. Mitä lotationea suosittelisit, minulle?

Perustelut: Olen siirtynyt ajamaan parran kaksi kertaa viikossa ja polttelee niin samperisti. Nahkani kun on viimeisenä noin kahtena vuotena tottunut kertaan- kahteen kuukaudessa. Kerran viikkoon vielä menee ilman tuskia, mutta tämä toinen kerta tuntuu olevan aivan liikaa.

- - - Updated - - -

[video=youtube_share;D3Llo-lEzZQ]http://youtu.be/D3Llo-lEzZQ[/video]

Futter. Mitä lotationea suosittelisit, minulle?

Ehtottomasti vynssin pitää olla luonnonmukaista, hajustamatonta mallia. Luomua. Ehkäpä vieno merenelävän tuoksu sallitaan. Tuoreena naamioon, kahtesti viikossa.

- - - Updated - - -

Itsehän en käytä naamavynssiä lainkaan.

- - - Updated - - -

Näkeehän sen jo naamasta.

Mä elännn, vieläkin.

Taidan jättää myös fynssit muiden käytettäväksi. Eiköhän sitä nahka taas jossakin välissä totu tähän tihentyneeseen tahtiin.

Back
Ylös Bottom