Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on Kairalla makia maanantai. Niitä on kahdeksan. Ne on kaikki minulle. Ne on herkullisia. Röyh!
Uj ujjj ujj! Mulla odottaa iltaa pakkasessa B&J All or Nut-ting. En oo maistanut, mutta kuulostaa niin makialle että vedän koko pöntön kerralla!

Jos vielä hetkeks menis remppaan tämän kaffikupposen jälkeen ja lopuksi puhkuun painojen alle, viereen ja päälle gymille.

Minäpäs syön itse tehtyä sokolaatipiirakkaa. Oikeen possut taas vauhdissa.

Mun tekis mieli mokkapaloja. Tehnyt jo viikonpäivät varmaan, kun jossai niihin täällä törmäsin niin siitä se lähti. Hiiirveä mokkapalahimo, joka ei nyt ota sammuakseen.

Hitto puolen litan kuppi kaffia loppu, kai se on palattava sorvin ääreen :rolleyes: ja AeroPressin suodatin laput on edelleen kateissa nekin.

Eiks niissä oo protskuaki aika paljon vai pitääkö etsiä uus peruste mässäämiselle..

Mä söin kaksi suklaakauraa juuri pelkän kahvin kera. Inhoan itseäni nyt. Kin. Kohta lähden bodaamaan mm. käsipainoilla. Jos mä vaan saan kyydin, emmä mikään kastemato ole, joka tykkää vesisateella luikerrella jalan alle.

Minä ruokailen maksalaatikko seuranani. Sen jälkn, ulostee.

Tiiätteks kuntit mikä aiheuttaa reaktion "äh" tai "hmph" tai "voivittu". Se kun tabletilla stalkkaa fb kuumia gimmoja (muijan kavereita) ja sormet käy nopeemmin mitä chrome ja tykkäilet vahingossa hävyttömiä kuvia. Etkä edes huomaa sitä.

image.webp

Henkilökohtainen panos.

[video=youtube_share;yy91j2ZMDX4]http://youtu.be/yy91j2ZMDX4[/video]

Rariossa kerrottiin että Kari "Kingi" Taalasmaa palaa sarjaan. Itsehän olen katsonut sitä viimeksi silloin kun Seppo vielä keitteli pontikkaa kellarissa.

Nii se taisi olla makkaraleipää syömässä köökissä josssain vimosemmissa jaksoissa ennen kesätaukoa. Ai kauhia, sitähän itekkin pittää syyä. Salkkarit menee tosin boxiin ja ne voi sitten kattoa myöhemmin ilman mainoksia.

Back
Ylös Bottom