Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

I got them buns...

Jumalauta, bensalenkkarit! Mulla kilisee lasit kaapissa ja ikkunat tärisee. Menkää helevettiin niiden subwoofereidenne kans!

Soittasivat ees hyvää musiikkia. Vaikka Kake Randelinia.

Nämä tieten aattelevat, että se on jotenkin hieno asia kun "bassot mitataan richtereinä", kun laulussakin niin lauletaan. En minä edes tiedä mitä nuo kuuntelee, kun minä kuulen vaan lasien kilinää ja auton jumalatonta räminää. Varmaan joku trashdubstep -variaatio...

Nyt kyllä tuntuu siltä, että nää on ihan kauheet.

On kieltämättä vähän samanlaiset fiilikset, vähän niinkuin koiralla jolla on se törppö kaulan ympärille kierrettynä. Joku vituttaa mutta omaksi parhaaksi sitä on vaan pidettävä.

Tuolla ulkona auringonpaisteessa huomasin hieman häiritsevän jutun nimittäin. Kehysten sisäpinnalla on punaista ja valkoista ja kirkkaassa valossa ne heijastavat hyvin voimakkaasti VAALEANPUNAISTA. Maailmani on ympäröity vaaleanpunaisella hattaralla. Eivittu. Juuvittu. Samantien olisi voinut ottaa sydämenmuotoiset pokat.

Kehysten sisäpinnalla on punaista ja valkoista ja kirkkaassa valossa ne heijastavat hyvin voimakkaasti VAALEANPUNAISTA. Maailmani on ympäröity vaaleanpunaisella hattaralla. Eivittu. Juuvittu. Samantien olisi voinut ottaa sydämenmuotoiset pokat.
Jätkän laseista erittyy estrogeenia... Katopa onko esim ripset tuuhentuneet jo

#terveydeksi

image.webp

On kieltämättä vähän samanlaiset fiilikset, vähän niinkuin koiralla jolla on se törppö kaulan ympärille kierrettynä. Joku vituttaa mutta omaksi parhaaksi sitä on vaan pidettävä.

Tuolla ulkona auringonpaisteessa huomasin hieman häiritsevän jutun nimittäin. Kehysten sisäpinnalla on punaista ja valkoista ja kirkkaassa valossa ne heijastavat hyvin voimakkaasti VAALEANPUNAISTA. Maailmani on ympäröity vaaleanpunaisella hattaralla. Eivittu. Juuvittu. Samantien olisi voinut ottaa sydämenmuotoiset pokat.

Vaihdetaanko? Mulla on sisäpinnalla vihreetä ja valkosta, koska ne värit kuulemma "sopii mielettömän hyvin silmienväriin!". Koska onhan mun silmämunat valkoiset ja muuten on sitte vihreetä ja vähä mustaaki tuos keskellä. Mun lasit on miehekkäämmät ku sun lasit.

- - - Updated - - -

#terveydeksi

Onko hyvää musiikkia? Hihih.

Kyllä.

Johnny! Topi laulaa kahdesta kitarasta. Oletko läsnä?

Mun lasit on miehekkäämmät ku sun lasit.
Nyt kyllä meni rillipisnekset käteen mun osalta. Vaihdetaan vaan, tai sitten käytän edukseni 30% alennuksen jonka se täti lupasi jos vuoden kuluessa ostan uudet. Näkiköhän se tämän ennalta...

- - - Updated - - -

Haluankin sellaiset turtlesin väriset Ray Banit.

Noni. Oltiin Irman kanssa viimeyönä kattomassa Turtles-elokuvaa. Sitten se alko räpättämään jotain. Eventakin oli siellä.

- - - Updated - - -

What is the meaning of this.

Huhhui mitä unia taas. Löysin ilmaislipun Cheekin konserttiin ja menin muka kuuntelemaan pari biisiä paikan päälle ja sit Cheek rakastui yhtäkkiä muhun ja kiitteli konserttilavalla mua tuesta yms. :wtf: Lähdin kohti kotia pakoon ja Cheek seurasi koko ajan perässä! Sitten uni vaihtui ja olin kotona, oli kauhean sotkuista ja siivoilin koko ajan. Unessa mulla oli myös lemmikkinä koiranpentu. :lol2:

Back
Ylös Bottom