Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soittasivat ees hyvää musiikkia. Vaikka Kake Randelinia.
Taidanpa lähtee käymään yhellä!![]()
Mee kyytiin.Nämä tieten aattelevat, että se on jotenkin hieno asia kun "bassot mitataan richtereinä", kun laulussakin niin lauletaan. En minä edes tiedä mitä nuo kuuntelee, kun minä kuulen vaan lasien kilinää ja auton jumalatonta räminää. Varmaan joku trashdubstep -variaatio...
Nämä tieten aattelevat, että se on jotenkin hieno asia kun "bassot mitataan richtereinä", kun laulussakin niin lauletaan.
Nyt kyllä tuntuu siltä, että nää on ihan kauheet.
Jätkän laseista erittyy estrogeenia... Katopa onko esim ripset tuuhentuneet joKehysten sisäpinnalla on punaista ja valkoista ja kirkkaassa valossa ne heijastavat hyvin voimakkaasti VAALEANPUNAISTA. Maailmani on ympäröity vaaleanpunaisella hattaralla. Eivittu. Juuvittu. Samantien olisi voinut ottaa sydämenmuotoiset pokat.
On kieltämättä vähän samanlaiset fiilikset, vähän niinkuin koiralla jolla on se törppö kaulan ympärille kierrettynä. Joku vituttaa mutta omaksi parhaaksi sitä on vaan pidettävä.
Tuolla ulkona auringonpaisteessa huomasin hieman häiritsevän jutun nimittäin. Kehysten sisäpinnalla on punaista ja valkoista ja kirkkaassa valossa ne heijastavat hyvin voimakkaasti VAALEANPUNAISTA. Maailmani on ympäröity vaaleanpunaisella hattaralla. Eivittu. Juuvittu. Samantien olisi voinut ottaa sydämenmuotoiset pokat.
#terveydeksi
Nyt kyllä meni rillipisnekset käteen mun osalta. Vaihdetaan vaan, tai sitten käytän edukseni 30% alennuksen jonka se täti lupasi jos vuoden kuluessa ostan uudet. Näkiköhän se tämän ennalta...Mun lasit on miehekkäämmät ku sun lasit.