Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä kin sain lasini juuri äsken!!!

- - - Updated - - -

Minulla ei tänään ole,

On sulla. Tarkoitin laseja, silmälaseja.

Nyt näet sen etiketin omillakin silmillä.

Hyvää viikonloppua, kuntit!

"rahkat näppikselle"

Minä olen omille lapsilleni opettanut, että jos joku vanhempi setä tulee tarjoamaan karkkia, on vain kohteliasta ottaa sitä karkkia.

Samoin, jos setämies pyytää autoajelulle, kyytiin on mentävä.

^ Parhaita radiosoittoja pitkään aikaa tuo Hanhiniemen jollotus. Ajankohtainen itselleni kun vastoinkäymisten jälkeen ollaan _taas_ pyrkimässä kohti valopäiden tähtitaivasta. Winners are losers who gave it one more try ja pliipalaapa pusipusi.

Tänään on se joku tangokuningas esiintymässä. Mietin vaan pitääkö täällä puolen rajaa kipaista peltorit prismasta.

Hei viksummat, eikös se ny oo niin, että Nelonen Pro:lta ei näy kaikki liigan ottelut vaan tarttis hommata lisäksi tuo Ruutu+ paketti joka sitten on available ison intternetin kautta?

Hei viksummat, eikös se ny oo niin, että Nelonen Pro:lta ei näy kaikki liigan ottelut vaan tarttis hommata lisäksi tuo Ruutu+ paketti joka sitten on available ison intternetin kautta?

Juuri näin. Tai sitten jos joku operaattori siellä tarjoaa myös ne extrakanavat telkkariin, täällä ei oma operaattori tarjoa.
---
Juon jekkua

Koti siivottu, tarvittavia työjuttuja katsottu läpi, kupu täynnä siipiä. Sauna tulille, tölkki kylmää kylkeen ja siinäpä sitä alkais taas oleen viikonlopun alotusta kerrakseen. Sabaton soi taustalla ja kirpeitä karkkejakin on. :haart:

Back
Ylös Bottom