Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No en mä satavarmaks voi tietääkään, mutta kyllä se sinä olit. Joku feministinen moottoripyöräilyaiheinen kuva oli ainakin coverina. Ja sit sielä oli ne alastonkuvat! Pesukomuutit ja kiinalaiset konekirjoitustaidot leviällään.

Voi saakeli. Miten mä en semmosia kuvia muista ollenkaan.

Nii just. Eilen en menny salille kun odotin koko illan yhtä ihmistä saapuvaksi. 45min ennen salin sulkeutumista ilmoitti, ettei tulekaan ollenkaan. Eli olin odottanut turhaan ja sitten jäi salikin välistä. Tänään piti käydä töiden jälkeen tekemässä viikonlopun kisojen eräluettelot valmiiksi ja ilmoitin mihin aikaan olen uudestaan kotona. Mistä vetoa niin taas menee koko ilta enkä tänäänkään pääse salille? Plaah.

Mua vähä ärsyttää ku ihmiset sekottaa baarin ja yökerhon keskenään.

- - - Updated - - -

Onneksi pääsen tänään ruokaravintolaan. A-oikeuksilla. En syö.

- - - Updated - - -

[video=youtube_share;ljpZhM6CpKk]http://youtu.be/ljpZhM6CpKk[/video]

Missä herraj'jumala sä tällaisesta vääryydestä olet joutunut kuulemaan ja ärsyyntymään?

Tuola kysy naisilta karsinas.

- - - Updated - - -

Pub on hyvä, baarikin välttää ja yökerho on täysin sietämätön.

Mulle taas bup ja baari ja kapakka on sama asia. Mutta todellakin eri aisa kun yyöö-kerho.

Eteen 2,5 ja taakse 2,9 baaria.

Hmm, taidan sitten kuitenkin hommata niitä 69gr Scenareita. Ei tiijä jos ei kokeile.

#terveydeksi

image.webp

Mä oon kuntit nuorin kunti täälä! Onneksi sentään NAISia on myös nuorempia.

Päivä paketissa. Salin edessä pihalla sais olla sohva. Vois siinä istua ja naattia palkkaria. Nyt pitää istua portailla.

Oli se komiaa, kun entisellä vakisalilla oli sauna aina lämmin. Sai hikoilla miesten kesken ja naattia palkkaria.

Back
Ylös Bottom