Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öistä joudun nauttimaan pitkälti nolifettäen ja ehkä nälkää pidellen ettei röllö kasva liikaa ja saan tarvittavat asiat tehdyksi. Ei tuota tarkemmin ajatellen nauttimiseksi voi kutsua. Ehdin jo säikähtää että miten mulla noin hyvin menee.

Kaverin kanssa lähdettiin seikkailemaan festarialueelle ja pienessä hönössä kiivettiin aitojen yli. Nyt on sitten jalat naarmuilla ja kämmenessä reikä :D 11. päivä poistattamaan tikkejä.

Eiih! Enks mä oo opettanu sulle mitään? :D

Arvakkaapa mitä? Keskeytin lomani ja tulin töihin. Väittivät, että tänää olis kuumin päivä. Liikaa säänannaa oli kaksviikkoo. Kyllä toimistossa on taas mukavaa :)

not

Vähän jänskätti avata sähköposti 2 vkon loman jälkeen onko uusia posteja miten paljon yli 1000. Yllätys olikin todella positiivinen, vain 219 uutta viestä! Osa otti varmaan kirjaimellisesti ennen lomille lähtöäni sanan "ei tartte soitella eikä laittaa viestiä, en aio vastata" :D . Ah, eikä kukaan edelleenkään ole soittanut vaikka olen ollut töissä jo pari tuntia. :dance: .

Nukuttikin aivan mahtavasti viime yönä, ihme positiivinen olo vaikka on viä loman jälkeinen maanantai. Pitää nauttia joka minuutista ennenkö kohtaus menee ohi. Lallaatilaa.

Ei ole yläkuloinen olo. Tuntuu väkevästi siltä, että koska en jaksanu viikonloppunakaan tehdä mitään, en jaksa tehdä töitäkään tänään. Ainaki täs ny eka 1½h menny lähinnä vettä juodessa ja ratiota kuunnellessa. Oon mä vähä surffannukki.

Psst, älkää ny vaan kertoko kellekään, mutta mä oon töissä. Hihihiii...

Tirsk, wife zone. Määritykset levelillä crazy & hot tasoilla :) .

Mä nauroin Unicorn zonelle :D Ja rankkasin itteni fun/crazy zonelle. Mutta aivan loistava ja epäilemättä totta!

Työhommia pitäis varovaisesti tällä viikolla alkaa hoitaa, lähinnä käytännön juttuja, ens viikolla vasta täys tohina. Mutta periaatteessa lomaa vielä neljä päivää. Päätä särkee perkeleesti ja tänäänkin on kuulema kuuma. Makaan siis ainakin vielä tämän päivän parvekkeella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Enää tää viikko lomaa..!

Back
Ylös Bottom