Haha! Kuis se ny nii?
Kaverin kanssa lähdettiin seikkailemaan festarialueelle ja pienessä hönössä kiivettiin aitojen yli. Nyt on sitten jalat naarmuilla ja kämmenessä reikä :D 11. päivä poistattamaan tikkejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Kuis se ny nii?
Hö, oisin änkeny mukaan leffaan (väkisin) ku mul on ilmaislippu ja se pitäis pian käyttää. Ja kun tuota on kerran kehuttukin. Mutta enhän minä enää siellä huudeilla asu. Hö.
Onks kaveri ollu Blockfesteillä?
Ja kiitos!![]()
Kaverin kanssa lähdettiin seikkailemaan festarialueelle ja pienessä hönössä kiivettiin aitojen yli. Nyt on sitten jalat naarmuilla ja kämmenessä reikä :D 11. päivä poistattamaan tikkejä.
Ai niin ne oli Tiksin kemutki. No kato pitää sitä välillä muuttaa tänne sivistyksen pariinkiHaha, mitäs muuttelet ristiin rastiin niin et enää itekää tiedä missä milloinki oot :P
Ei ollu, oltiin tuolla Tikkurila Festivaaleilla. Eilen kyllä Edelmanni ja sitten Kolmas Nainen oli kovia. Etelmanni yllätti kovasti millanen showmies on, en ollunna ennen nähny esiintyvän laulavana artististina.
Pitää pitää hyvää pataa tarkan ampujan kanssa, höhöhö :D

Samulin näin joskus teininä livenä Lestillä ja se oli mun mielestä jo silloin mainio esiintyjä, vaikken vapaa-ajalla musiikkiaan niin kuunnellu. Parastahan on, että mies on vaan komistunut ajan myötä ja ääni on aina ollut samettisen ihana, suorastaan sellainen niskan ihoa hurmaavasti hivelevä. Hih.
Etkö osaa käyttäytyä?Uusi päivä uudet kujeet... montakohan viestiä minulta tänä iltana poistetaan
Haha :D Se oli hyvä esiintyjä ja jäi mieleen. Myöhemmin sitte vasta heräsin siihen, että onhan se hyvänen aika melko kivan näköinen.En mäkää Samppaa ole kuunnellu ku satunnaisesti noita hittejä soinu ratiossa.
Tais olla pikku-Kaira ihan töpinöissään kun vielä isompanakin tuntuu pyörivän pikkuhousut jaloissaan. Oho, piti sanoa sukat.
Jäät ja keskiolut sopivat yhtä huvin yhteen kuin vaikkapa peräaukko ja rosoinen esine, joka on läpimitaltaan mainittua aukko ULTRAMASSIIVISESTI suurenpi.

Haha :D Se oli hyvä esiintyjä ja jäi mieleen. Myöhemmin sitte vasta heräsin siihen, että onhan se hyvänen aika melko kivan näköinen.
Nythän sinä aivan räävittömiä minusta luulet :D En kai minä mitään tommosia.Olitko sinä sittenkin eilen kuuntelemassa Samppaa tuolla? Joku nainen nimittäin huusi yleisöstä "panisin!" ennenku keikka alkoi. Kenenkään muun keikalla en moista kuullut..
Nythän sinä aivan räävittömiä minusta luulet :D En kai minä mitään tommosia.
Hiljaa silmilläni riisun ja viestin, että sä näät mut, mä oon tässä! No ei! Hyi! Pernoo, älä saattele minua kiusauksen ja härskiyden porteille! :DSanot noin vain pääsi sisällä tai äänettömästi huulilla kuiskaten? ;)
Samaa voin sanoa jäiden ja viskin parittamisesta. Hyi teitä ketkä niin teette. Tiedän kyllä monia paikkoja jonne jäät sopii ja hyvin![]()

Hienoa.
Jos kävis Retina Mc jäätelöllä jossain ennen illan tv-hetkeä.