Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä en oo nähny, mut huomasin just että subilta 2100 alkava Biker Boyz on saanu jopa Riskalalta 3 tähteä.

"Elokuva ei keksi pyörää uusiksi, mutta rakentaa sen ympärille viihdyttävän ja moottoripyöräilijöiden alakulttuuria kiehtovasti valottavan tarinan"

Eihitto:D

Olikos toi Stallonen ja Schwarzeneggerin Escape Plan mistään kotosin?
Mulla tuli ainakin mieleen 90-luvun toimintaleffat kun katsoin sitä, en sitten tiedä johtuiko kuvaustyylistä vai mistä. Jos yhtään tykkää Stallonesta ja schwarzeneggeristä niin kyllä tuon katsoo.

Tuo yhdistelmä lupaa herkkää draamaa, pullistelua ja onnettoman huonoja macho-onelinereita.

Vantaan miehet voivat nykyisin kävellä turvallisesti kaduilla pelkäämättä yllätysseksiä

Hiljaa silmilläni riisun ja viestin, että sä näät mut, mä oon tässä! No ei! Hyi! Pernoo, älä saattele minua kiusauksen ja härskiyden porteille! :D

Paljastit jo itsesi! Kuvainnollisesti. (Tai mistä minä tiedän kuljetko popliinitakki päällä ulkona..)

Käytii kaverin kans mulkaisee se Guardianssi, olihan se hyvä. Parempi kuin Avengerssit.

Olikos toi Stallonen ja Schwarzeneggerin Escape Plan mistään kotosin?

Kyllä sen katsoo jos tykkää herrojen aiemmista tuotannoista. Ei paras mahdollinen, mutta kuului kategoriaan "hyvä että katsoin".

Ei kai vaan PappaS ole lähtenyt naistentansseihin ilman rillejä?
Eksyin matkalla. Päivän polkupyöräilyreissu poljettavalla polkupyörällä rantatiellä sensijaan onnistui yli odotusten. Olen varma että näin lukuisia kauniita naisia, näistä kaunottarista yksinliikkuvat hakivat lähes varmasti katsekontaktia ja ehkä hymyilivät viekottelevasti. Eivät siis irvistelleet. Rillit kun tulee niin saan varmuuden, kohta on nimittäin homma nousussa.

- - - Updated - - -

Huomasin että herra vokotilla on mainio panostus slaavikyykkytaiteen saralla. Hyvää työtä, vokot!

- - - Updated - - -

Toivottavasti ei mennyt muuten tölkki ryppyyn.

- - - Updated - - -

Rahkat näppikselle.

Oivoi.

image.webp

E. Se kääntyy kohta väärin päin. No ei se mitään.

Onko tölkki pöydällä kyljellään ja juodaan polvillaan? Tottumukset on jokasella erilaiset...

Telkkarissa ihan uutuuselokuva Jurakauden puisto.

Jäävesi ilman jäitä on vähän puutteellinen.

- - - Updated - - -

Myös avantoon ne vähä niinku kuuluu.

Veit miltei sanat suustani.

Kohta saa mun vätystely loppua ja alkaa taas tiukka arki koulunpenkillä. Sitä ennen on nautittava öistä, koska prätkä puuttuu jolla voisi nauttia päivistä.

Back
Ylös Bottom