Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sniffari olisitko kiltti ja tulisit laskostamaan minun vaatteeni kaappiin. Otin jo ensimmaisen askeleen ja kumosin vaatteet matkalaukusta lattialle joten siella ne odottavat somassa kasassa.

Sniffari arvostaa enemmän likasia vaatteita.

Voi siella olla likaisiakin joukossa, minun pakkaamiseni kun on tyylia "kaikki vaan sekaisin ja laukku kiinni".

Tietenkin tulen.

Hyva. Tiesin etta sinuun voi luottaa.

No kyl se sitten onnistuu. Mä oon Sniffarin manatzeri kato. Mites 16.9? Siihen asti on ihan täyttä. Pitää polttaa sauna, ampua Baikalilla polveen ja ryypätä.

Hyva etta saatiin manatzerinkin suostumus. 16.9 sopii kylla, muistuta sitten ajoissa etta laitan teepannun tulille. Tuokaa samalla jallua teehen.

Miten täältä pääsee pois? Mä en niin hirveesti piittais tämmösistä juhlista. Ihan varmana käyn hakees pari olusta ku meen kotiin.

Voi vitulla päähän. Oisin halunnu olla illan rauhassa, ehkä käydä saunassa, rentoutua. Juoda yhen lonkeron. Syödä vähä namuja. Ni ei. Mennään sinne tänne tuonne. Saatana. Antakkee minun olla ite omissa oloissani yksin!

Kukas on Mikan keihäsnainen?

Jelena on minun suosikkini. Ollut niin kauan kun hän on nakellut. Se oli sillon rrrrrakkautta ensisilmäyksellä.

^soittaja maksaa.

[video=youtube_share;Ghyr8jC112A]http://youtu.be/Ghyr8jC112A[/video]

- - - Updated - - -

Se olis VilleHermannikin kyläkauppiaan bileissä viikon päästä. Saa nährä täytyykö joutua sinne.

Back
Ylös Bottom