Noni, tää lähtee tonne kallion humuun vetämään lomanlopettajaistumut!
Kosketelkaan toisianne!
Kosketelkaan toisianne!
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aurinko. Tielle. Mopolla. 978 kuutiota/sylinteri.
Guardiansille 5/5.
Oijoi! Loistavaa. En siis tule pettymään, kun viimein leffateatterin muhkeille nojatuoleille itseni parkkeeraanParas Marvel-leffa, mitä on tehty. Odotin Avengersia, sain vielä paremman! Roisia huumoria, huimaa toimintaa ja loistavia hahmoja.

Ammuit lihavaa miestä mahaan ja sieltä tuli maitua.Minä vahingossa koko kisan. Onko tämä paha?
Ai vittu. Mulla oli Mankissa nelijäntoista millin dellortto ja homoiso etuhampikas. Hirveen hyvin se muutti bensaa meteliks, mutta hyvin vähän tehoa siinä prosessissa syntyi.
Pum pum.
Rontti 200 tänäänKaira on laukassu monta kutia.. :D
Kuti lensi hyvin. Höhö.Älä nyt. Just istun terassilla ja kattelen romuttamoilta 1.8 AMUa ja 02J laatikkoa autoon jota en vielä omista. Musta vähän tuntuu että ykköskopan GTI liikkus aika haipakkaa 250hp tekniikalla jos kori painaa 500kg. Sitte tarttis vielä lukon keulaan. Ja ehkä Megasquirtin. Vittu. Konkurssi ja velkasaneeraus.Olen erittäin pettynyt teihin.
Jos oikein muistan niin jostain saksalaisesta tekniikan museosta(tod näk en muista) taitaa löytyä pärrä jonka motissa tilavuutta 2000cm3, ja tietty yksmukinen.
Onkohan värinöitä?