Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aurinko. Tielle. Mopolla. 978 kuutiota/sylinteri.

Jos oikein muistan niin jostain saksalaisesta tekniikan museosta(tod näk en muista) taitaa löytyä pärrä jonka motissa tilavuutta 2000cm3, ja tietty yksmukinen.

Onkohan värinöitä?

Itse vaihdoin aikanaan Suzukiini 80-kuutiosenttimetrin sylinterin.

Vaihdoin myös kaasuttimeksi 20- ja 22-millimetrisiä värkkejä.

Ja ettei homma olisi jäänyt kesken, niin vaihdoin myös hammasrattaita siihen mopediin.

Taisipa jonkinlainen tehoputkenviritelmäkin olla jossain vaiheessa.

Olisikohan se vähän reilua satasta menny.

Kolmosella meni 85 auton mittariin.

Karmea tärinä siinä vehkeessä.

Mittaritaulu hajosi keskeltä.

Voi pojat niitä aikoja.

Todellakin. Joillakin koko elmä.

- - - Updated - - -

Näin tänään bosshossin ääsjoen rinkillä. Sitä en tiiä oli 5,7 vai 8,1. Miehekkäästi se hötkötti.

Ai vittu. Mulla oli Mankissa nelijäntoista millin dellortto ja homoiso etuhampikas. Hirveen hyvin se muutti bensaa meteliks, mutta hyvin vähän tehoa siinä prosessissa syntyi.

Olen Keravalla, muija luulee että oon salilla. Lähinki pyörälenkille. Höhö. Polkupyörälenkille.

Nyt kuva siitä keravalaisesta tuopista. Välittömästi.

- - - Updated - - -

Jos ei tule, et ole kaljalla vaan naisissa.

qupujure.jpg

Siitä. Onko luottamus palautettu? Tämon jo toinen kyllä. Nyt varovasti.

Jos te sienet ette oo taas ens yönäkin kännissä (tai vaikka olisittekin, mutta jos ootte kotona) niin ens yönä tulee mainio leffa joka on kyllä pakko kattoa uudestaan.

413726a5950beb5d7f689b35609118ab.jpg

Varsinkin tytöt kattokaa yksin, täysin pimeässä

Monkeyt oli saatanan vaikeita virittää.

Sai kai ne sitä 70 kulkemaan kaasarilla ja välityksillä.

Nelitahtikoneet ilkeitä virittää.

Olen erittäin pettynyt teihin.
Älä nyt. Just istun terassilla ja kattelen romuttamoilta 1.8 AMUa ja 02J laatikkoa autoon jota en vielä omista. Musta vähän tuntuu että ykköskopan GTI liikkus aika haipakkaa 250hp tekniikalla jos kori painaa 500kg. Sitte tarttis vielä lukon keulaan. Ja ehkä Megasquirtin. Vittu. Konkurssi ja velkasaneeraus.

On tää tonnikakssatane aika paljon pienemmän näkönenkin kuin yks pilkku vitonen.

Back
Ylös Bottom